No wiec to nie tylko samo 700cm, bo Drag Star miał 62KM i kolo 90Nm .. a ten ma 107KM@5000RPM i 163NM@3000RPM i te wartości, nawet dla motocykla, ktory waży 350kg robią wrażenie.
Prędkośc max ponad 200km/h co dla chopera/cruzera jest prędkością abrstrakcyjną.
Podróżowanie z prędkościami 120-150km/h jest dla niego spacerkiem i absolutnie nie robi dla niego wrażenie. Ponad to w pełni regulowane zawieszenie - ustawiasz jak lubisz.
Trakcja w porównaniu do Drag Stara różnica kolosalna.
Zakręty pokonuje z prędkościami podróżnymi ... nie wali sie w zakrętach. Jestem pod wrażeniem, bo przy tej masie spodziewałem sie, ze będzie dużo trudniejszy w prowadzeniu.
Cięzko jest przy manewrach parkingowych - to fakt. Promień skrętu ma niczym autobus, a cofanie na pakringu, gdy zaparkuje sie bezmyslnie pod górke ... tragedia


Poza tym jedzie sie na nim jak na Lanz Bulldogu - jest brutalny, ciężki. Jak odkręcisz manete przy niższych obrotach to czuć moment tego potwora, przez chwile zastanawiałem sie czy nie bede musiał jeździć w pasie nerkowym, zeby sobie brzuch przytrzymać, co by sie zołądek nie oberwał hehehe
Maszyna niezła.. a zwie sie Honda VTX 1800S, pochodzi z 2003 roku



