

Problem z simeringiem na wale korbowym
#1
OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 07:50
#2
OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 08:59
#3
OFFLINE
Napisany 02 września 2008 - 12:16
Dzięki :grin:
#4
OFFLINE
Napisany 10 września 2008 - 07:00
Pozdrowionka morze się komuś przyda ten pomysł.
#5
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 12:29
Macie może jakieś pomysły jak to pokonać?
Tak myślę, żeby zamontować simering z ciut mniejszym otworem wewnętrznym na wał. Tylko od jakiego samochodu szukać, albo jakich wymiarów.
#6
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 12:48
#7
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 13:46

Wał korbowy z przodu silnika...
#8
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 14:53
#9
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 19:51

#10
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 22:02
#11
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2009 - 22:12

#12
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 12:54
#13
OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 22:02
Jakie macie sposoby na ściągnięcie simeringa na wale? dokopałem się już do simeringa ale trzyma go pierścień zblokowany wypustem na wałku. mam go po prostu przeciągnąć przez ten pierścień?
pozdrawiam

chodzi oczywiście o wał rozrządu.
#14
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2011 - 18:41
Panowie pozwolę sobie dołączyć do tematu. Jestem właśnie na etapie wymiany uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu. Wyciągnąłem simering i okazało się że za tym simeringiem jest prawdopodobnie jeszcze jeden założony w odwrotną stronę niż ten pierwszy.
Pytanie moje czy ten drugi simering można wyciągnąć od strony rozrządu czy będę musiał rozebrać resztę silnika. Do ułatwienia dodaje zdjęcia aby wszyscy wiedzieli o co mi chodzi. Bardzo proszę o jakąkolwiek radę , bo już powoli tracę nerwy.


#15
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2011 - 18:49
#16
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2011 - 13:32
jesli dobrze widze , to na fotce nr2 widac lozysko zadnego simera tam nie ma...
Drugiego nie ma , to co widać to zębatka od pompy oleju ,panewka główna jest dopiero za nią.