Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

POMOCY!!!Słabe hamulce i nagły spadek mocy.HELP!!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   piotras.plock

piotras.plock

    W KOŃCU UKOCHANA SAFRANE

  • 98 postów
  • Dołączył: 06-01-2008
  • Skąd: Płock->Gąbin

Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:52

Witam i bardzo proszę o pomoc!!!Dziś wieczorem jak wracałem do domu,to w pewnym momencie pedał zrobił się twardy i prawie przestały mi działać hamulce,a jak już jakimś cudem wyhamowałem,to auto nie miało siły "iść".Tak jakby chodziło w trybie awaryjnym,ale żadna kontrolka się nie zapaliła.Hamulce prawie nowe,płyn też.Zastanawia mnie to,że oba te objawy na pozór nie mają ze sobą nic wspólngo,a jednak pojawiły sę w tym samym czasie.Co może miec na to wpływ?Może to,że podobno(według mechanika)muszę się szykować na zmianę przepływomierza,bo co jakiś czas zapala się kontrolka błędu silnika(pomarańczowa z taką iskierką) i sinik chodzi jakiś czas w trybie awaryjnym?A może to,że założyłem zestaw H.I.D.?Ale przez jakieś 50-60 km po założeniu hid-a było wszystko ok.Nie wiem co to może być.Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę.Pozdrawiam.
Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...

#2 OFFLINE   dlotiv

dlotiv

    Wujek Samo Zło

  • 862 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: Zwierzyniec/Northampton
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:56

Sprawdź podciśnienia, pewnie któryś wężyk spadł lub pękł.

#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:57

sprawdz serwo i weza podcisnieniowego do serwa. jesli sie rozszczelnil waz lub pekla membrana w serwo to:
- hamulce beda twarde bo nic nie pomaga w hamowaniu
- silnik bedzie ciagnal lewe powietrze , nie mierzone wlasnie przeplywka, i stad mul

od tego bym zaczal
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   thomas

thomas
  • 245 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 27 sierpnia 2008 - 16:05

- silnik bedzie ciagnal lewe powietrze , nie mierzone wlasnie przeplywka, i stad mul


kolega ma diesla - wiec z podciśnienia nie pociągnie lewego powietrza - bo w turbo dieslach od podciśnienia jest pompka (nie jest brane z kolektora ssącego). I jeżeli ona padła, lub gdzieś jest dziura - to nie ma także podciśnienia do sterowania EGRem, turbiną i innymi rzeczami - stąd tryb awaryjny silnika. Czyli w najlepszym wypadku wężyk, w najgorszym pompa - lub serwo.

pozdr.

p.s. Jak jak na postoju zacznie się ostro pompować hamulcem przez jakiś czas - to po chwili powinna się też zapalić kontrolka silnika na chwilę - bo pompka podciśnieniowa nie wyrobi się.
Czy świat się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy wkur...eni?

#5 OFFLINE   piotras.plock

piotras.plock

    W KOŃCU UKOCHANA SAFRANE

  • 98 postów
  • Dołączył: 06-01-2008
  • Skąd: Płock->Gąbin

Napisany 03 września 2008 - 14:04

Witam i przepraszam że po tak długim czasie.Faktycznie uszkodzeniu ulegl wąż podciśnieniowy od serwa.Poszedł patent na wężu gumowym zbrojonym i jest git!Dziękuję i pozdrawiam!!!
Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...