Witam i bardzo proszę o pomoc!!!Dziś wieczorem jak wracałem do domu,to w pewnym momencie pedał zrobił się twardy i prawie przestały mi działać hamulce,a jak już jakimś cudem wyhamowałem,to auto nie miało siły "iść".Tak jakby chodziło w trybie awaryjnym,ale żadna kontrolka się nie zapaliła.Hamulce prawie nowe,płyn też.Zastanawia mnie to,że oba te objawy na pozór nie mają ze sobą nic wspólngo,a jednak pojawiły sę w tym samym czasie.Co może miec na to wpływ?Może to,że podobno(według mechanika)muszę się szykować na zmianę przepływomierza,bo co jakiś czas zapala się kontrolka błędu silnika(pomarańczowa z taką iskierką) i sinik chodzi jakiś czas w trybie awaryjnym?A może to,że założyłem zestaw H.I.D.?Ale przez jakieś 50-60 km po założeniu hid-a było wszystko ok.Nie wiem co to może być.Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę.Pozdrawiam.


POMOCY!!!Słabe hamulce i nagły spadek mocy.HELP!!!!!
Rozpoczęte przez
piotras.plock
, 26 sie 2008, 21:52
4 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:52
Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...
-Ś.P. dziadek Julek...
#2
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:56
Sprawdź podciśnienia, pewnie któryś wężyk spadł lub pękł.
#3
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:57
sprawdz serwo i weza podcisnieniowego do serwa. jesli sie rozszczelnil waz lub pekla membrana w serwo to:
- hamulce beda twarde bo nic nie pomaga w hamowaniu
- silnik bedzie ciagnal lewe powietrze , nie mierzone wlasnie przeplywka, i stad mul
od tego bym zaczal
- hamulce beda twarde bo nic nie pomaga w hamowaniu
- silnik bedzie ciagnal lewe powietrze , nie mierzone wlasnie przeplywka, i stad mul
od tego bym zaczal
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]
[B]
#4
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2008 - 16:05
- silnik bedzie ciagnal lewe powietrze , nie mierzone wlasnie przeplywka, i stad mul
kolega ma diesla - wiec z podciśnienia nie pociągnie lewego powietrza - bo w turbo dieslach od podciśnienia jest pompka (nie jest brane z kolektora ssącego). I jeżeli ona padła, lub gdzieś jest dziura - to nie ma także podciśnienia do sterowania EGRem, turbiną i innymi rzeczami - stąd tryb awaryjny silnika. Czyli w najlepszym wypadku wężyk, w najgorszym pompa - lub serwo.
pozdr.
p.s. Jak jak na postoju zacznie się ostro pompować hamulcem przez jakiś czas - to po chwili powinna się też zapalić kontrolka silnika na chwilę - bo pompka podciśnieniowa nie wyrobi się.
Czy świat się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy wkur...eni?
#5
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 14:04
Witam i przepraszam że po tak długim czasie.Faktycznie uszkodzeniu ulegl wąż podciśnieniowy od serwa.Poszedł patent na wężu gumowym zbrojonym i jest git!Dziękuję i pozdrawiam!

Posłuchaj...Nie mówi się "bedzie",tylko-"będzie".Rozumisz?
-Ś.P. dziadek Julek...
-Ś.P. dziadek Julek...