WITAM
jestem nowy na forum i od kilu dni posiadam omege B 2,5 td no i troszeczke sie zaczynam obawiac
problem polega na przyduszaniu sie w momecie zmiany biegu na zimnym silniku i w przedziale od 1400do 1600 obr/min jak obroty spadaja po puszczeniu gazu i wkraczaja w podany przedzial zapala sie lampka kontrolna ukladu elektrycznego silnika "chec...."
i w tym momecie dodanie gazy odpada silnik sie przydusza ale ajk obroty spadna ponizej 1400 lampka gasnie i jest wszystko OK i tak samo ma sie na wysokich obrotach a po rozgrzaniu problem nie wystepuje
Co to moze byc?????????
pozdrawiam marcin


2.5TD DŁAWI SIE NA ZIMNYM SILNIKU
Rozpoczęte przez
marcin22
, 26 sie 2008, 18:06
3 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 18:06
#2
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 19:55
#3
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2008 - 20:13
posłuchałem rady i okazało się że problem tkwi w błędzie numer 64 czyli "obieg objętości wtrysku-mechanizm nastawczy pompy P68 dotyczy końcówki 1,2,39,14,21 na k70"
tylko nie wiem jak to ugryść bo jak w silnikach benzynowych (ulubione v6) sobie radze to jest to mój pierwszy diesel i nic o nim nie wiem
co mam z tym robić? gdzie szukać? i jak naprawić? pomocy bo nie chce oddawać omci do jakiegoś "warsztatu"
pozdrawiam marcin
tylko nie wiem jak to ugryść bo jak w silnikach benzynowych (ulubione v6) sobie radze to jest to mój pierwszy diesel i nic o nim nie wiem
co mam z tym robić? gdzie szukać? i jak naprawić? pomocy bo nie chce oddawać omci do jakiegoś "warsztatu"
pozdrawiam marcin
#4
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2008 - 21:55
dziwne jest to że takie zachowanie jest zauważalne tylko na nie rozgrzanym silniku a po przejachaniu jakiś 15 kilometrów sprawa niknie czy to jst ten moduł nastawny czy może jakiś czujnik czy cos w podobie do czujnioka nwdrzewania silnika miał ktoś coś podobnego w omci czy szukać muszę po omacku szukać