

Kontrola trakcji jak wylaczyc?
#1
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2008 - 19:49
#2
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2008 - 20:15
Z tego co wiem to w kazdej omie jest wylacznik trakcji. Nie wiem jaki masz rocznik bo nie ma w profilu, ale w starszych modelach byl wylacznik obok radia ( po lewej) ( w niektorych wersjach jest tam taka dzirua lub nawi fabryczne) a w nowszych nad radiem tam gdzie te wszystkie guziki (grzanie foteli, eco, awaryjne itd.)Witam posiadam kontrole trakcji ale nie mam rzadnego wylacznika.Czy jest mozliwosc podlaczenia przelacznika?
#3
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2008 - 20:23
Z tego co wiem to w kazdej omie jest wylacznik trakcji. Nie wiem jaki masz rocznik bo nie ma w profilu, ale w starszych modelach byl wylacznik obok radia ( po lewej) ( w niektorych wersjach jest tam taka dzirua lub nawi fabryczne) a w nowszych nad radiem tam gdzie te wszystkie guziki (grzanie foteli, eco, awaryjne itd.)Witam posiadam kontrole trakcji ale nie mam rzadnego wylacznika.Czy jest mozliwosc podlaczenia przelacznika?
no wlasnie tez tak myslalem ze wszystkie V6 maja ale widzialem juz kilka bez i po wlozeniu przycisku TC nawet nic sie nei dzieje

#4
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2008 - 20:50
#5
OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2008 - 21:14
#6
OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2008 - 14:56
#7
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2008 - 08:32
#8
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2008 - 08:34
No niestety ja mam nielepiej, moja omcia mv6 3.0 nie ma zadnego przycisku a jest zaslepka wiec pytanie czy wystarczy podmienic. pewnie nic to nie da. Gdziesz czytalem ze w razie czego mozna wyciagnac bezpiecznik ;] :bad:
powiedz mi jakie masz oznaczenie na pompie abs ?
#9
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2008 - 17:46
Ciekawi mnie to czy da sie jakos wyprowadzic taki przycisk by wylaczyc ten TC
I powiedzcie mi tak naprawde jak to dziala, ostatnio na kostce wlecialem w poslizg 2 pasy moje i dzieki umiejetnoscia jakos wyszedlem z tego bez szwanku, jednakze widzialem juz latarnie na masce...... I pytanie co by bylo gdybym wcisnal hamulec w ten czas TC zaczelo by dzialac i mnie wyprowadzac? jak latalem miedzy 1 a 2 pasem to nawet TC sie nie zaswiecilo nie zareagowalo co mnie zdziwilo....... W jaki sposob to dziala i czy to dziala tak jak powinno ?
#10
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2008 - 18:41
#11
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2008 - 19:54
sa jeszcze rozwiazania takie ze odcina doplyw paliwa/ powietrza ale chyba jest to malo popularne
[B]
#12
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2008 - 11:35
Pytam sie z ciekawosci bo jezdizlem passatem i jak wjechalem na lod zrobilem poslizg a on kazde kolo kontrolowal i wyprowadzal z tego poslizgu.........
A teraz inna bajka w takim razie powiedzcie mi tak jest rondo, mokro piach, wjezdzam na nie gaz do dechy stawia mnie bokiem i w ten czas zaswieca sie tc nawet na puszczonym gazie i slytsze takie jakby trzymanie i puszczanie kola mija pare sekund i jade znow po luku bez poslizgu w takim razie przejde do sedna sprawy w razie poslizgu tak jak na tej pamietmnej kostce...... nic mi nie pomoze oprocz umiejetnosci wrodzonych


#13
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2008 - 11:52
abs - to system zapobiegajacy blokowaniu kol przy hamowaniu
tc - zapobiega boksowaniu sie kol podczas gdzy silnik ciagnie (np przy ruszaniu)
a to nie jest to samo co wpasc autem w poslizg.........
Nawet fachowe czasopisma wykladaja sie na opisach systemow i podaja bledne nazwy przez co wprowadzaja kierowcow w blad. Jak sam zauwazyles da sie na luku dupke postawic w poprzek
Idea tc - to montowanie go w autach z napedem na tyl (w przypadku silnika z przodu tyl jest lekki) i aut ktore maja duzy moment obrotowy
tc jest czesto mylony z esp (systemem stabilizacji toru jazdy - tak to chyba fachowo sie nazywa)
[B]
#14
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2008 - 12:10
tc jest czesto mylony z esp (systemem stabilizacji toru jazdy - tak to chyba fachowo sie nazywa)
A to teraz wszystko rozumiem czyli ESP jest za to odpowiedzialny no tak i wszystko jasne ! Teraz pozostaje mi tylko zdjac noge z gazu na zakretach ;]
Dzieki wielkie kczech, za wyczerpujaca odpowiedz!!