

Ogromne spalanie
#1
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2008 - 12:15
Najgorsze jest to że nie można teraz tego ustawic. Bylem z tym u dwóch gazowników i dalej to samo. Co moze byc przyczyną? Mialem padnięty czujnik położenia wałków rozrządu. Myslalem że to przez to.Wymienilem i nadal pali duzo. Błędów na kompie nie wykazuje. Ma ktoś jakis pomysł co to może byc? Moze uda sie zrobic samemu. Jak nie to oddam go na dzionek do gazowników,niech sprawdzają. Dodam że spalania na benzynie nie sprawdzalem
#2
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2008 - 13:13
#3
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2008 - 13:38
Mogl tez recznie przestawic kat otwarcia i zamkniecia silnika krokowego
Napisz jaka masz centralke gazowa to bedzie latwiej cos doradzic
[B]
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2008 - 20:34
[B]
#6
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2008 - 18:48
Pozdrawiam.
#7
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2008 - 21:44
Np w moich ulubionych II gen:
bingo - programowanie
autronic - parametry
[B]
#8
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:22
Mam pytanie. Jak na benzynie odłącze przepływomierz to czuc lekką różnice,tzn silnik jakby sie przyduszał. Obroty spadają i jakby sie dusił. Jak podlącze to wsio jest ok. A na gazie czy jest podłączony czy odłączony to nie ma różnicy. Tak powinno byc? Moze mi sie juz przepływka kończy? Ostatnio z 3 razy bywalo tak że obroty sie zawieszały na ponad 2tyś. Czy to moze byc to? Jak sprawdzić czy to przepływka? Bo z tego co wyczytalem to jesli przepływka jest walnięta to i bedzie sporo wiecej palił.Mam racje?
#9
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:25
Po wymianie parownika nadal pali ogromne ilości. ok 20l gazu na 100km. Teraz wyjeli mi krokowca od gazu i wstawili rurke z pokrętłem.mam sprawdzac jak bedzie teraz.
Mam pytanie. Jak na benzynie odłącze przepływomierz to czuc lekką różnice,tzn silnik jakby sie przyduszał. Obroty spadają i jakby sie dusił. Jak podlącze to wsio jest ok. A na gazie czy jest podłączony czy odłączony to nie ma różnicy. Tak powinno byc? Moze mi sie juz przepływka kończy? Ostatnio z 3 razy bywalo tak że obroty sie zawieszały na ponad 2tyś. Czy to moze byc to? Jak sprawdzić czy to przepływka? Bo z tego co wyczytalem to jesli przepływka jest walnięta to i bedzie sporo wiecej palił.Mam racje?
przy II generacji przeplywka nie ma zadnego wplywu.
#10
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:31

#11
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 13:34
aha,nie wiedzialem. A jeśli teraz nadal bedzie mi palił kosmiczne ilości to gdzie moge szukac przyczyny? Ma ktoś jakiś pomysł? Ba gazownicy juz nie mają
sprawdz najpierw jakie ma spalanie benzyny
#12
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 14:54
#13
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 16:02
nie najlepiej zatankować pełny baniak przejechać 100km i dolać w tedy będziesz pewien a co do lpg to też nie sugeruj się wskazaniami kompa tylko przelicz na km bo może nie potrzebnie dusisz gaziarzyczy komputer pokładowy bedzie pokazywal realne spalanie na benzynie?
#14
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 17:37
#15
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 17:46
to zrób najpierw jak pisał beast, jak będzie przyzwoicie to zmień gaziarza bo pewnie źle podłączyli instalkę albo nie umieją jej skonfigurować a jak beny też bedzie dużo spalał to na Techa i sprawdź parametry podczas pracy silnika bo przyczyn może być wielea jesli na 30 litrach robie 150km:/...
#16
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 18:45
#17
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 19:16
#18
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 19:23
Ma ktoś sposób aby sprawdzic spalanie benzyny bez zalewania pod korek? mam w zbiorniku ponad 20 litrów. Wiec zalanie go do pełna to ok 250zł. a Teraz takiej kasy niebardzo moge wydac:/
jest. zalewasz 10 litrow w banke, zbiornik wyjezdzasz do sucha, jak stanie zalewasz te 10 litrow kasujesz licznik, i znow wyjezdzasz do sucha. (oczywiscie musisz pamietac o zalaniu w banke) dostajesz info ile km mozesz zrobic na 10 litrach co latwo mozna przeliczyc na spalanie w litrach na 100 km.
#19
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:34
Beast a nie zatrze w ten sposob pompy ??est. zalewasz 10 litrow w banke, zbiornik wyjezdzasz do sucha, jak stanie zalewasz te 10 litrow kasujesz licznik, i znow wyjezdzasz do sucha. (oczywiscie musisz pamietac o zalaniu w banke) dostajesz info ile km mozesz zrobic na 10 litrach co latwo mozna przeliczyc na spalanie w litrach na 100 km.
#20
OFFLINE
Napisany 03 września 2008 - 20:36
Beast a nie zatrze w ten sposob pompy ??est. zalewasz 10 litrow w banke, zbiornik wyjezdzasz do sucha, jak stanie zalewasz te 10 litrow kasujesz licznik, i znow wyjezdzasz do sucha. (oczywiscie musisz pamietac o zalaniu w banke) dostajesz info ile km mozesz zrobic na 10 litrach co latwo mozna przeliczyc na spalanie w litrach na 100 km.
ryzyko jest ale jednorazowo nic sie nie powinno stac.