Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wymiana przelewów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   marek48

marek48
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-05-2008
  • Skąd: leczyca

Napisany 16 sierpnia 2008 - 17:53

Witam szanownych kolegów i mam pytanie o stopień trudności przy wymianie przewodów przelewowych w omedze 2.0 dti ,przygladałem im się i widze że to chyba nic trudnego tylko zastanawiam się jak głęboko osadzone są te przewody przy silniku tam przy trujnikach,czy można je wyciągnąć i nic tam sie nie uszkodzi i czy trzeba po wymianie odpowietrzać .Podejrzenie moje padło na te przewody po przeczytaniu paru postów tyn gdy stawiam samochód przodem do dołu to lepiej zapala a gdy odwrotnie to musze troche pokręcić również kiedy postoi tak powyżej 10 minut jest ten sam problem, wtedy zapali tak łapie ,szarpnie i wskoczy na obroty ,na początku jest słaby dopiero jak przejade 200|\300 metrów wtedy idzie lepiej .
Prosze o pomoc i ewentualne sugestje z góry dziękuje
POZDRAWIAM

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 sierpnia 2008 - 17:56

kolego pisz we wlasciwym miejscu - dzial sprawdzone porady jest do porad a nie pytan.




 


#3 OFFLINE   _Maciek_

_Maciek_
  • 465 postów
  • Dołączył: 20-11-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 16 sierpnia 2008 - 19:35

Wymiana to nic trudnego - gorzej (tzn. trudniej) może być z prawidłowym odpowietrzeniem układu.
Ogólnie - jak coś robisz sam przy aucie i mniej więcej wiesz co jest co to sobie poradzisz.
Ew. poczytaj dział diesel VB na http://forum.vectrak...hp?showforum=76
Znajdziesz tam wiele pomocnych wskazówek i informacji ;)

Pozdr.
M.

#4 OFFLINE   marek48

marek48
  • 23 postów
  • Dołączył: 31-05-2008
  • Skąd: leczyca

Napisany 18 sierpnia 2008 - 20:56

Witam wymieniłem przelewy dwa jakby były zapocone olejem napędowym -ale narazie różnicy nie czuje ,napiszcie prosze czy ona sama sie odpowietrzy czy trzeba ją odpowietrzyć profesjonalnie przy pomocy pompki .Bo po wymianie miałem mały problem z odpaleniem ale zapaliła -czy podczas pracy sama się dobrze odpowietrzy ???
pozdrawiam M

#5 OFFLINE   _Maciek_

_Maciek_
  • 465 postów
  • Dołączył: 20-11-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 18 sierpnia 2008 - 21:28

Teoretycznie się sama odpowietrzyła, w praktyce pewnie masz w układzie powietrze.
Nie koniecznie musisz używać pompki, niektórzy praktykują sposób z odkręcaniem wtrysków (jedna osoba kręci rozrusznikiem w aucie, druga, jak zacznie lecieć paliwo, przykręca wtryskiwacz - i tak z każdym osobno).

Pozdr.
M.