Witam szanownych kolegów
Mam pytanie czy sam zdołam wymienić przewody przelewowe w mojej omedze 2.0 dti .mam podejrzenie z tym ciężkim odpalaniem tzn rano kiedy stoi przodem z pochyleniem do dołu to pali lepiej ,natomiast odwrotnie gorzej z takim łapaniem aż wreszcie zapali no i kiedy postoi tak powyżej 10 nin. tez jest problem bo gdy zgasze i ponownie chce zapalic wtedy pali dobże .I tu pytanie czy te przewody wychodzą z trujników i wchodzą do silnika można je wyciągnąć ,jak głęboko są tam osadzone żebym czegoś nie uszkodzić przy wyciąganiu , czy również należy wymienić te trójniki i czy po wymianie trzeba będzie odpowietrzać .
Pozdrawiam MK


wymiana przewodów przelewowych
Rozpoczęte przez
marek48
, 15 sie 2008, 12:47
2 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2008 - 12:47
#2
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 01:19
marek48, jesli uwarzasz ze przelewy nie sa szczelne to wymien wszystko lacznie z trojnikami, ale w przypadku DTI to czesto przyczyna zapowietrzania jest filtr paliwa... a co do odpowietrzania to jak troche pokrecisz to sam sie odpowietrzy
#3
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 01:52
bylogdzies pisane ze paliwo sie cofa poszukaj dobrze ja dzis nie jestem juz w staNIE ;P