klekotanie silnika 2,5 tds
#1 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2008 - 17:13
#2 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2008 - 17:46
Nie wiem, daj jakieś nagranie z dźwiękiem, bo tak, to trudno będzie.
#3 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2008 - 18:51
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2008 - 15:22
: : : : hydraulicznie sa regulowaneA może zaworki są rozregulowane.
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2008 - 11:30
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 00:57
raczej na to nie licz, o ile to zawor Ci stuka bo moze stukac ktorys wtryskiwacz np. ale jesli zawor to przyczyny moga byc praktycznie 4, padniety popychacz, wyrobiona ktoras krzywka, peknieta plytka lub co watpliwe ale mozliwe urwany zawor (ktos na forum to mial wlasnie)slyszalem ze zawor ten co slychac moze sie uspokoic po wymianie oleju czy to prawda ?
#11 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 08:45
#12 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 08:50
#13 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 08:52
#14 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 09:54
#15 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 15:55
Nie pisz ile go wymieniłeś tylko sprawdź stan poziomu oleju na bagnecie.poziom oleju dobry dopiero wymieniony okolo 5,5 litra
Przy zimnym silniku standardowo stan oleju powinien być na bagnecie pośrodku pomiędzy kreską minimum a max.
Jeśli masz go mniej to dolej, a jeśli stan oleju masz dobry to należałoby sprawdzić czujnik.
: : : : hydraulicznie sa regulowane
RafiTD a tak przy okazji to bez względu, że jest regulacja hydrauliczna to czasami wymienia się płytki pod regulację.
#16 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 16:11
#17 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2008 - 16:25
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2008 - 11:46
a mnie sie wydaje ze kupiles zloma ( ... )
a mnie sie wydaje ze to nie miejsce na wyrazanie takich chamskich pogladow, mlody jestes to jeszcze pewnych rzeczy nie rozumiesz, zastanow sie mocno czym sam jezdzisz.. tyle w tym temacie twojej wypowiedzi, reszte niech BOSS rozsadzi
daro41 natomiast posluchaj RafiTD, bo chyba ma racje, klekotanie to objaw przyspieszonego zaplonu, a komunikat na komputerze jezeli jestes pewien za stan oleju w silniku to wina czujnika. U mnie komunikat pojawia sie juz przy polowie stanu na bagnecie, po czym znika sam i znow sie pojawia, bez konkretnej przyczyny.
pozdr
maryan
`97 2,5 TD
kle, kle, kle
#20 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2008 - 12:43
U mnie komunikat pojawia sie juz przy polowie stanu na bagnecie, po czym znika sam i znow sie pojawia, bez konkretnej przyczyny.
bo to jest pierwszy komunikat informujacy ze trzeba spradzic stan. jest drugi jeszcze jak masz calkiem malo oleju i wtedy nalezy uzupelnic