Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wymienione łożysko i dalej wyje


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   CAR 77

CAR 77
  • 24 postów
  • Dołączył: 08-11-2007
  • Skąd: KWIDZYN

Napisany 02 sierpnia 2008 - 12:34

witam wszystkich. tak jak w temacie jak jade na wprost i w lewo to wyje gdzieś z tyłu . wymieniłem łozysko tył od kierowcy, dalej wyje choć już nie tak mocno, kręcąc kołami na podnośniku to hałas słychac od koła przód kierowca, co teraz robiś czy wymienić tył pasażer czy przód kierowca. pomocy bo wkońcu będe musiał wymienić wszystykie

#2 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2008 - 13:58

JEZELI wyje jak skrecasz w lewo to szukaj predzej z prawej strony dlatego ze jak jedziesz w lewo to prawa strona auta jest bardziej przechylona i jest wiekrzy nacisk na kola sprawdz prawa strone ew. podpora walu jeszcze do sprawdzenia

#3 OFFLINE   CAR 77

CAR 77
  • 24 postów
  • Dołączył: 08-11-2007
  • Skąd: KWIDZYN

Napisany 02 sierpnia 2008 - 21:40

podpora sprawdzona, na podnośniku krecąc kołami mocniej hałasuje lewy przód, niż prawy tył

#4 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 sierpnia 2008 - 22:26

mnie tak ale na logike to bym sie przygladal prawej str

#5 OFFLINE   mały-opelfan

mały-opelfan
  • 13 postów
  • Dołączył: 18-10-2007
  • Skąd: WWA (wola)

Napisany 03 sierpnia 2008 - 16:11

Z konstrukcji łozyska wynika ze jak zaczyna wyc to dostało luzu. Niestety nei da sie skasowac w tych lożyskach luzy tylko trzeba je wymienic. Niajprostszy sposób to podnieś auto i zobacz które koło ma luz. jestem swierzo po wymianie wszystkich czterech łożysk kół. bo wszystkie miały luz i wyły. Jak by ktos chciał to moge wymienic łozyska. z tyłu nie tak latwo sie wymienia. Na jedno trzeba poswiecić około 4h pracy czyli pól dnia. Poniewaz są wciskane to musiałem sobie dorobic specjalne przyżądy. Takei same jak podaje warsztatowa instrukcja wymiany dla serwisów :D Jak by ktos chciał pomocy w wymianie to zostawiam swój numer tel 518 46 46 03 lech :) miłej zabawy z wymianą ;)
OPEL CUSTOM & TUNING
Mili 1975 SR 1600 Einspritzung
http://img138.images.../8651/1age7.jpg

#6 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 sierpnia 2008 - 19:31

4 h to chyba ze sciagaczem ja sie pieprzylem prawie caly dzien bo wyciagalem caly wachacz tylny i sruba od pduchy byla zapieczaona :razz: :razz:

#7 OFFLINE   CAR 77

CAR 77
  • 24 postów
  • Dołączył: 08-11-2007
  • Skąd: KWIDZYN

Napisany 04 sierpnia 2008 - 18:24

ak wymieniali mi łożysko z lewej strony to zajeło im to godzine bez ściągacza tylko młotek i tuleja do wybicia, i 70 zł wymiana

#8 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpnia 2008 - 21:04

I to z tylu :shock:

#9 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 05 sierpnia 2008 - 13:33

Witam,

Chciałbym się podłączyć do rozmowy. Ja w swojej maszynie musze wymienić w przednim kole łożysko-koło jest luźne, lecz nie wyje...jeszcze...
Jakie sa koszta zakupu takiego łożyska? Patrzyłem na InterCarsie i coś nie kumam...
Można dokupić jakoś osobno takie łożysko znając wymiary, czy do omy idzie jakieś specjalne tzn. z piastą czy czymś podobnym?

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

#10 OFFLINE   pysio1981

pysio1981
  • 901 postów
  • Dołączył: 20-06-2008
  • Skąd: GDANSK KOPENHAGA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 sierpnia 2008 - 13:39

z tego co wiem to normalne kryte dwurzedowe najlepiej SKF

#11 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 05 sierpnia 2008 - 13:44

z tego co wiem to normalne kryte dwurzedowe najlepiej SKF

ale jaka cena? :wink:

#12 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 sierpnia 2008 - 14:30

z przodu idzie z piasta (fakt ze katalogi podaja ze jest tez mozliwosc dokupienia samego lozyska na przod tylko jestem ciekaw jak to wymienic...............
Generalnie piasta sprawdzona to cena okolo 130 - 150 zl . Markowa nawet i 200
jak cchesz znac szczegoly to pisz na PW
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#13 OFFLINE   Mrozio

Mrozio
  • 235 postów
  • Dołączył: 08-02-2008
  • Skąd: München

Napisany 05 sierpnia 2008 - 20:29

kczech, oki, narazie kończe remont silnika-zawieszenie jest następne :wink:

Dziękuje bardzo!