

Bicie w kierownicy po wymianie kół
#1
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 21:22
#2
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 21:27
Hej, tydzień temu wymieniłem koła z felgami i oponami od tej pory mam mocne bicie w kierownicy oraz lata lewarek do zmiany biegów. Dzieje się tak już przy niskich prędkościach około 40 km/h. Felgi jakie kupiłem to 18" z rozstawem 5x112. Zamontowałem je na śruby pływające. Koła były dokładnie wyważone 2 felgi były delikatnie krzywe. Jest różnie czasami bije mi w kierownicy czasami nie przy prędkości 40 km/h a czasami jest tak, że jadę np 180 km/h i nie ma żadnego bicia. Rozmawiałem dzisiaj z kolegami i mówili abym kupił pierścienie (dystanse)centrujące ze zmianą rozstawu ze 110 na 112 i wtedy będzie w porządku. Czy ktoś z was ma inną radę i ew. mógłby mi dokładnie wytłumaczyc co mam kupic? Dzięki za porady. Pozdrawiam
albo opony sa shamowane albo niedokladnie wywazone. niestety nie kazdy warsztat potrafi dokladnie wywazyc duze kola. na plywajacych nie powinno nic bic.
#3
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 21:31


#4
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 22:23
co to oznacza że opony są shamowane? kolega wyważał znajomy z wulkanizacji przykładał się do tego. Tak więc nie wiem co z tym nie tak
a tutaj jedno zdjęcie jeszcze omega nie dokończona ale felgi wyglądają tak:
Obrazek
to znaczy ze mialy awarynje hamowanie i sa starte w ktoryms miejscu bardziej przez co moga dawac takie efekty. co do wywazarek - jak mialem astre kupilem sobie 15 i opony 195/50 R 15, pojechalem do kolegi wulkanizatora -wywazyl fajnie na 0. ja w trase 110 na liczniku i myslalem ze wszystkei srubki sie odkreca. po powrocie z reklamacja, na wywazarce 0. pojechalem do innego warsztatu ktory u nas w miescie ma zawsze najnowszy sprzet (niestety najdrozszy i nie lubie szefostwa) ale jak wywazyli problem znikl. i od wtedy zawsze jezdze do nich. zadnej reklamacji nie mialem.
#5
OFFLINE
Napisany 30 lipca 2008 - 22:48
#6
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2008 - 07:53
#7
OFFLINE
Napisany 31 lipca 2008 - 14:02