Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

deska rozdzielcza ( pęknięta szyba zegarów )


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   oskar

oskar
  • 11 postów
  • Dołączył: 02-04-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 26 czerwca 2008 - 06:42

Witam, pękła mi szybka osłaniająca zegary i to w 2 miejscach :sad: , pęknięcia powiększają się z dnia na dzień. Oma nigdy nie miała dzwona, więc to dziwne.
Można wymienić tą szybke, czy cały budzik trzeba podmieniać??
Czy komuś też sie coś takiego przytrafiło ?
Z góry dzięki za poradę.

#2 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 czerwca 2008 - 06:49

można wymienic samą szybkę - jak już rozbierzesz zegray będziesz wiedział co i jak ;) - jeśli nie wiesz jak rozebrac to na bank znajdziesz tu na forum na to prosty sposób w tematach o zmianie podświetlenia zegarów - miłęgo przeglądania ;)



 


#3 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 czerwca 2008 - 10:46

o zmianie podświetlenia zegarów - miłęgo przeglądania

Czytanie o zmianie podświetlenia to mu nic nie da.
Raczej temat demontaż deski rodzielczej mu pomoże. :mrgreen:

Kolego Oskar na PW masz wszystko co ci będzie potrzebne. :wink:

#4 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 czerwca 2008 - 13:32

Czytanie o zmianie podświetlenia to mu nic nie da.


Tam jest jak rozebrać deskę ;) - ale możesz już nie pamiętać :D



 


#5 OFFLINE   nietoperz23

nietoperz23
  • 159 postów
  • Dołączył: 15-04-2008
  • Skąd: Wałbrzych

Napisany 26 czerwca 2008 - 14:08

wyciagniecie zegarow jest bardzo proste, sciagasz nawiewy srodkowe i wykrecasz ich obudowe, sciagasz gorny panelik z kolumny kierowniczej i odkrecasz 2 srubki i zegarki wychodza gladziutko odpisnasz wtyczki i juz masz zegary, trudniej moze byc ze zdobyciem samej szybki, a wlasciwie obudowy zegrow

#6 OFFLINE   oskar

oskar
  • 11 postów
  • Dołączył: 02-04-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 27 czerwca 2008 - 15:05

Dzięki za wszystkie informacje , jakoś sobie poradzę, wnerwiają mnie te pęknięcia.

#7 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2008 - 19:35

trudniej moze byc ze zdobyciem samej szybki, a wlasciwie obudowy zegrow

nie ma problemu mam 5 sztuk takich obudow zegarow europejskich... :wink:

#8 OFFLINE   nietoperz23

nietoperz23
  • 159 postów
  • Dołączył: 15-04-2008
  • Skąd: Wałbrzych

Napisany 27 czerwca 2008 - 22:12

RafiTD, to orajt cofam co powiedzialem :wink:

#9 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2008 - 22:28

nietoperz23, spoko :wink: ale masz racje ogolnie ciezko kupic sama obudowe...