Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

kierownica trzeszczy i ciezko chodzi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 17 czerwca 2008 - 22:36

witam jest problem
przy skrecie w lewo jakby cos delikatnie pukalo (trzeszczalo) i przy samym koncu zaczyna ciezko chodzic kierownica oczywiscie na postoju, w czasie jazdy trzeszczy ale chodzi lekko, nawet jak jade 2km
przy skrecaniu kierownica zlapalem reka sprezyne i czuje delikatne pukanie,ale na laczniku stabilozatora czuje ,ze puka mocniej

czy lacznik stabilizatora moze pukac przy skrecaniu kierownica,i ciezko chodzic wspomaganie w ostatniej fazie skretu???

pozdrawiam i dziekuje za sugestie


SIWYSDZ
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#2 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 czerwca 2008 - 23:17

Czyżby pompa wspomagania się kończyła..?? Pozr

#3 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 18 czerwca 2008 - 06:48

raczej nie pompa bo wszystko lekko chodzi, ale to pukanie dochodzi od lacznika stabilizatora ,musze go odkrecic i zobaczc jak chodzi to wszystko bez niego, no i jak chodzi sam lacznik
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#4 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 czerwca 2008 - 06:54

przy skręcie to tez sie lekko obraca, a może poprostu się poluźniło?
nie ma wyjścia trzeba oblukać

#5 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 18 czerwca 2008 - 17:49

nie moge zobaczyc co sie dzieje bo strasznie leje w IRL ,ale jak dla mnie to dziwny objaw tego ciezkiego skretu na postoju ,ostatnie 90 stopni,a w prawo jest oki, i cos puka z lewej

a moze to wina lozyska na amorku,albo lacznik stabilizatora??
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#6 OFFLINE   patric

patric
  • 1 647 postów
  • Dołączył: 04-05-2008
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 czerwca 2008 - 19:41

To nie wyglada na lacznik stabilizatora bo on nic do tego nie ma raczej na koncowke drazka ale to tylko gdybanie trzeba zajrzec :shock:



 


#7 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 18 czerwca 2008 - 21:49

sprawdzone nie ma zadnyh luzow,ten zgrzyt dochodzi z lozyska na amortyzatorze,czy wina takiego ciezkiego chodzenia kierownicy w ostatniej fazie na postoju,moze byc to lozysko czy raczej wyregulowac luzy na kolumnie ????
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#8 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 19 czerwca 2008 - 18:13

trzeszczy jednak kolumna kierownicy ,takie delikatne pukania da rade cos z tym zrobic???
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#9 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 19 czerwca 2008 - 21:33

chyba doszedlem o co chodzilo z tym trzeszczeniem, sruba mocujaca amortyzator od gory bylo luzna i amor sie troszke przekrzywil w kielichu

i mam nadzieje ze to pomoze ,narazie jest cisza :lol:
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#10 OFFLINE   biszek

biszek
  • 325 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Skąd: Bielsko-Biała
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 czerwca 2008 - 08:09

podobny objaw moze byc przy zacierajacym sie sworzniu na wahaczu , a efektem moze byc ukrecenie sworznia , spotkalem sie juz z tym w mercedesie

#11 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2008 - 19:25

podobny objaw moze byc przy zacierajacym sie sworzniu na wahaczu , a efektem moze byc ukrecenie sworznia , spotkalem sie juz z tym w mercedesie

Bądź uszkodzone łożyska oporowe...


 


#12 OFFLINE   SIWYSDZ

SIWYSDZ
  • 290 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: łódzkie

Napisany 25 czerwca 2008 - 21:12

a powiedzcie mi jak sprawdzic te sworznie i lozyska oporowe na amorach w warunkach domowych????
Czarny Opel Omega 3.2v6 z jasna skórą i full wyposazeniem

#13 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 czerwca 2008 - 17:21

mozesz poprosic kogos zeby pokrecil kierownica i wtedy Ty patrzysz na kielichy i jak to wszystko pracuje, czy plynnie i cicho. Zlookasz wtedy lozyska a sworznie to wlz lapke metalowa miedzy wahacz a zwrotnice i poruszaj, jezeli sworzen jest uszkodzony poczujesz luz i zazwyczaj go uslyszysz...