

Zbieżność sama sie przestawia?
#1
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 15:14
#2
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 15:22
wrocil sprawdza zbieznosc przesunieta o 3 cm..
Jak sie przestawia na zbieznosc czy rozbieżność
#3
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 15:51
[B]
#4
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 17:53
#5
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 19:25
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#6
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 19:42
Potrzebuje zdj jak sa zamontowane u was trzpienie drazkow
#7
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 16:54
#8
OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 18:52
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2008 - 10:48
[img][img]http://img514.imageshack.us/img514/3996/dsc00059mn6.th.jpg[/img][/img]
[img]http://img514.imageshack.us/img514/9410/dsc00065ic5.th.jpg[/img]
#10
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2008 - 21:19
#11
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2008 - 21:24
Witam ponownie, dzisiaj wymienilem wspornik i dalej to samo... Stary wspornik nie mial luzow ale jak go zdjelismy to tuleja dala sie rekoma wyjac ze wspornika wiec uwazam ze byl zajechany... Wymieniony na nowy i dalej to samo sie dzieje nie mam pomyslu juz co mozna zrobic ;/
sluchaj a podmien opony na inne. u mnie ustawilem zbieznosc na zimowkach - bylo idealnie, potem przelozylem na letnie, kierownica poszla w bok i po chwili trzeba bylo zbieznosc ustawiac, po wymianie opon na inne - spokoj
#12
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:42


#13
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 21:46
Czesc wszystkim dzisiaj wrocilem od nasteonego mechnika... nie chce mi sie juz gadac na ten temat bo wydalem znowu hajs niepotrzebnie
przemienilem z nowym mechanikiem tuleje wahaczy tak jak powinny byc, zmienilem kola z tylu na przod i tez nic, ustawili mi po raz kolejny katy i od nowa zbieznosc niby troche pomoglo ale dalej to samo ;/ czego to moze byc jeszcze wina? Podejrzewam juz kolumne kierownicza... Ale przed tym bylo wszystko dobrze wiec dziwne zeby mi sie zepsula tak nagle, wytlumacze w skrocie jakie sa objawy, jedzie sie prosto i od ok 50 km/h zaczynaja piszczec opony i na jakis podskokach... przy lekkim hamowaniu wozi samochodem w lewo i prawo po ulicy ze nie idzie go utrzymac, nie chce mi sie juz jezdzic po mechanikach i wydawac hajs... a wydalem do tej pory cos ok 2 tys i dalej nie jezdzi... szkoda gadac
podmien z kims opony albo najlepiej cale kola
#14
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2008 - 22:03
jedzie sie prosto i od ok 50 km/h zaczynaja piszczec opony i na jakis podskokach...
Miałem dokładnie to samo - przy hamowaniu to była porażka, żaden mechanik nie wiedział o co chodzi, nawet na stacji diagnostycznej gość powiedział, ze wszędzie jest sztywno.
Okazało się, że tuleja kierunkowa na prawym wahaczu była źle wprasowana (trza ustawiać na znaki). Ale skoro mówisz, że wymieniałeś ...
#15
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 08:30
#16
OFFLINE
Napisany 11 lipca 2008 - 11:46
#17
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2008 - 13:44
#18
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2008 - 14:27
#19
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2008 - 14:34
dzisiaj bylem na kanale i sprawdzilem zbieznosc metoda "na patyk" tzn ze sprawdza sie wewnetrzna odleglosc z przodu i tylu kola miedzy felgami i wyszla roznica ok 1.5 cm tak powinno byc? Nie powinny byc kola rownolegle do siebie? Na laserze i komputerze wyszlo ze jest rowno a tu jest roznica co o tym myslicie? Mi wyszlo ze z przodu jest te 1,5 cm wiecej niz z tylu felgi a odleglosc mierzona w tych samych punktach
coś chyba nie tak masz jednak ze zbieżnością....zresztą mi 2x ustawiali laserowo i za trzecim razem dopiero starszy obywatel na poczciwych lampach mi ustawił. Zmień zakład w którym ustawiasz zbierzność .. taka moja rada

#20
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2008 - 18:59