

Zawór trójdrożny - inaczej - podciśnienie
#1
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 19:51
ostatnio nastąpiła u mnie w omesi awaria zaworu trójdrożnego, mój mechanik szybko uporał się z jego wymianą, ale podczas wyciągania zauważył iż sterujący nim przewód podciśnienia jest... odpięty...
teraz pytanie do Was, gdzie powinien ów przewód być podłączony ?
z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi... i pozdrawiam
edit : silnik to 2,5 V6 benzynka a w autku rezyduje klimatronik
126P (klasyk...) / Opel Vectra A 1.8
Teraz :
Omega B 2.5 V6 Caravan
#2
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 19:53
witam.
ostatnio nastąpiła u mnie w omesi awaria zaworu trójdrożnego, mój mechanik szybko uporał się z jego wymianą, ale podczas wyciągania zauważył iż sterujący nim przewód podciśnienia jest... odpięty...
teraz pytanie do Was, gdzie powinien ów przewód być podłączony ?
z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi... i pozdrawiam
do sciany grodziowej pomiedzy wezami do nagrzewnicy
#3
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 19:55
jak to podłączyć ?
dzięki, przy najbliższym spotkanku stawiam piwko

126P (klasyk...) / Opel Vectra A 1.8
Teraz :
Omega B 2.5 V6 Caravan
#4
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 19:58
dziękuję za odp. terazx pytanie, czy on jest podłączony właśnie tam gdzie piszesz, czy tylko tam wchodzi do środka samochodu ?
jak to podłączyć ?
dzięki, przy najbliższym spotkanku stawiam piwko
tam jest zlaczka
#5
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 20:56
czy da sie do niego dostać po rozebraniu tylko schowka ? czy trza walić całą konsole ?
126P (klasyk...) / Opel Vectra A 1.8
Teraz :
Omega B 2.5 V6 Caravan
#6
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 21:00
beast, dzieki, wlasnie patrzalem w ksiazke (sam naprawiam) i znalazlem tam schemat ogrzewania, ogolnie ten wezyk powinien isc do elektrozaworu - bynajmniej tak piszą...
czy da sie do niego dostać po rozebraniu tylko schowka ? czy trza walić całą konsole ?
tak jak napisalem wyzej. zlaczka jest w scianie grodziowej. poszukaj dobrze. potem dalej idzie do elektrozaworu wlasnie