Witam, jestem nowym użytkownikiem więc witam wszystkich!
Od wczoraj mam Cadillaca Catere z 2001 (na drzwiach ma 2000 ) roku czyli w sumie Omaga po liftingu, auto przyplynelo z usa i ku mojemu zdziwieniu ma calkowicie zablokowana dzwignie biegow w pozycji miedzy R a N, po włożeniu kluczyka nawet nie drgnie, podejrzewam ze podczas podroży ktos na sile przeciągnął dźwignie żeby był luz i żeby kola sie kręciły, ale możliwe tez ze to tylko moje przypuszczenia, auto jest po kolizji ale to wizualnie tylko wgnieciony błotnik i pęknięta końcówka drążka czyli mógł coś spodem zahaczyć ( nie ma widocznych uszkodzeń pod spodem)
moze jest jakas blokada o ktorej nie wiem?
bede wdzieczny za kazda pomoc, przeszukalem forum ale poza tematem o wymianie samego drazka nic nie znalazlem.


Blokada dźwigni zmiany biegów w automacie
Rozpoczęte przez
ummberto
, 07 maj 2008, 10:56
7 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 10:56
#2
OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 12:08
a można wogóle odpalić silnik?
oglądałeś go od spodu?
może po uderzeniu zblkowało skrzynie?
oglądałeś go od spodu?
może po uderzeniu zblkowało skrzynie?
#3
OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 13:49
silnik nie odpala bo dziala chyba zabezpieczenie ze skrzynia musi byc na park, pod spodem ne widac zadnych uszkodzen
#4
OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 19:03
Bieg zmieniaj po przekręceniu kluczyka i włączeniu kontrolek. Naciskasz hamulec, podnosisz blokadę w rączce i przerzucasz na P.
Jeśli nie da to pewnie uderzył jak pracowała skrzynia - Po wyciągnięciu mieszka, w środku koło drążka jest dźwignia do zdjęcia blokady - taki żółty plastik. Jak ktoś ma instrukcje to mógłby wrzucić. Naciskasz i możesz ręcznie wrzucić P.
Jeżeli nie uda się to coś jest uszkodzone.
Jeśli nie da to pewnie uderzył jak pracowała skrzynia - Po wyciągnięciu mieszka, w środku koło drążka jest dźwignia do zdjęcia blokady - taki żółty plastik. Jak ktoś ma instrukcje to mógłby wrzucić. Naciskasz i możesz ręcznie wrzucić P.
Jeżeli nie uda się to coś jest uszkodzone.
#5
OFFLINE
Napisany 09 maja 2008 - 14:19
ok, dziekuje za pomoc, po zdjeciu mieszka faktycznie znalazlem ta żółtą blokade ale to nie pomoglo, teraz widze ze problem lezy w tej podciąganej galce, nie wiem czemu ale wogole nie da sie podciagnac i dlatego nie da sie zmienic biegu, moze znaci ejakis sposob zeby to jakos odblokowac>>?
chodzi o blokadę w rączce, jest zupelnie twarda
chodzi o blokadę w rączce, jest zupelnie twarda
#6
OFFLINE
Napisany 09 maja 2008 - 14:56
Jak napisalem – wlaczasz zaplon (tylko wlaczone kontrolki, nie musisz go odpalac), naciskasz hamulec nozny I wtedy probuj podciagnac. Jezeli sie nie da to sprawdz wszystkie bezpieczniki.
To jest zabezpieczenie, aby bez hamulca i na wylaczonym silniku nikt nie wrzucil biegu - wzgledy bezpieczenstwa.
To jest zabezpieczenie, aby bez hamulca i na wylaczonym silniku nikt nie wrzucil biegu - wzgledy bezpieczenstwa.
#7
OFFLINE
Napisany 09 maja 2008 - 16:34
To jest zabezpieczenie, aby bez hamulca i na wylaczonym silniku nikt nie wrzucil biegu
To pewnie układ się załącza poprzez włącznik hamulca - zobacz czy ci się świecą światła stop

#8
OFFLINE
Napisany 23 września 2008 - 21:58
odgrzebuje temat bo stwierdzilem ze moze to komus pomoze, w moim przypadku problemem byla skrzywiona dzwignia, ktos na sile chcial ja przelaczyc i ją po prostu skrzywil, skrzywienie zblokowalo przycisk i ogolnie unieruchomilo auto, nic nie dzialo nawet zamki, wystarczylo mocno sie zaprzec i odgiac dzwignie biegow i wszytsko zaczelo dzialac
