Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Błąd 89 omega B 1994 2.5 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
36 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 czerwca 2008 - 09:08

Witam mam omke 2.5 tds wczoraj kuzyn sprawdzal mi ja jakims programem i przy testowaniu silnika wyskoczył mi blad 92 ale auto jezdzi b ladnie wiecie co jest grane??



wpisz w szukajke blad 92 i bedziesz wiedzial. w ramach promocji.
Nie masz tempomatu - i tyle. stad blad




 


#22 OFFLINE   rafikb

rafikb
  • 5 postów
  • Dołączył: 28-04-2008
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 22 czerwca 2008 - 09:11

Wpisywałem tylko powiem ci szczerze ze raz czytalem zeby sie nie przejmowac a drugi raz ze po czujnik polozenia walka i to droga rzecz itp itd dlatego pytam Mam sie tym nie przejmowac mam ta omeske miesiac wiec jestem poczatkujacym posiadaczem
.....................

#23 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 czerwca 2008 - 12:22

Wpisywałem tylko powiem ci szczerze ze raz czytalem zeby sie nie przejmowac a drugi raz ze po czujnik polozenia walka i to droga rzecz itp itd dlatego pytam Mam sie tym nie przejmowac mam ta omeske miesiac wiec jestem poczatkujacym posiadaczem



trzeba bylo uwazniej czytac ;)

92 w sterowniku simtec czyli przy x20xev to walek
przy DDT to tempomat a raczej jego brak - czyli sie nie przejmowac




 


#24 OFFLINE   slawny.pl1

slawny.pl1

    :)

  • 195 postów
  • Dołączył: 25-02-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 19 lipca 2008 - 07:49

Witam ostatnio pojawił mi sie błąd 89. powiedzcie mi ktora to jest sada z ktorej strony. pozdrawiam

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 lipca 2008 - 15:28

Witam ostatnio pojawił mi sie błąd 89. powiedzcie mi ktora to jest sonda z ktorej strony. pozdrawiam


po stronie kierowcy




 


#26 OFFLINE   darekostap

darekostap
  • 149 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 15 grudnia 2008 - 17:02

to jak to w końcu jest z tym 89 błędem bo raz czytam i pisze że przepływomierz a raz że sonda lambda??? Mam 2,5 V6

#27 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 grudnia 2008 - 17:18

to jak to w końcu jest z tym 89 błędem bo raz czytam i pisze że przepływomierz a raz że sonda lambda??? Mam 2,5 V6



gdzie masz napisane ze 89 to przeplywka ?


w dziale porady masz opisane bledy poczytaj




 


#28 OFFLINE   Jastrząb

Jastrząb
  • 5 postów
  • Dołączył: 13-01-2009

Napisany 28 stycznia 2009 - 21:22

wy sami niewiecie coto za bląd a rozpisujecie sie ze ojojjjjjjco drugi to mondrzejszy hahahaha

#29 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 stycznia 2009 - 22:46

wy sami niewiecie coto za bląd a rozpisujecie sie ze ojojjjjjjco drugi to mondrzejszy hahahaha



jastrzab co twoj post wniosl do tego tematu poza licznik + 1 ? jesli wiesz do odpowiedz a nie nabijasz sie z innych ktorzy nie wiedza. po to jest forum ze kazdy ma prawo zapytac




 


#30 OFFLINE   Adamos1

Adamos1
  • 2 postów
  • Dołączył: 27-03-2010

Napisany 28 marca 2010 - 18:15

Witam. Posiadam omegę 2.5 v6 z94r, wczoraj odebrałem od mechanika po wymianie sprzęgła i wałków ssących z 3.0, wywaliło mi błąd 13 i 89 wtyczki od sond są wpięte. Wcześniej ktoś pisał żeby sprawdzić piny na kompie 10 i 47, pin 10 ma masę ale co z tym pinem 47 bo ten masy nie ma. Proszę o pomoc. ???????????????

#31 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 23 października 2013 - 20:41

Witam, podłącze się do tematu.
Omega pali mi średnio 23-24 litry LPG na 100 km, benzyny wciąga tyle że po zatankowaniu jej za 50zł zrobiła 25 km i zgasła, przyczyna ? pusty zbiornik, mocy mało, ale potrafi zaskoczyć i iść, silnik czasami pracuje deka nie równo, traci moc od przedziału 4.800 do końca. Chcek zapala się i gaśnie w czasie jazdy, błędy zczytane opcom to :
Łączna ilość kodów błędów:  4
00013 - Sensor O2 otwarty obwód 1
Nie występuje

00098 - O2 sensor 2 za niskie napięcie obwodu
Nie występuje

00089 - O2 sensor 2 otwarty obwód
Nie występuje

00031 - Brak sygnału obr/min z silnika
Obecny


Silnik po swapie, istnieje (ale mała szansa) że podczas swapu zostały zamienione przewody od sond pierwsza z drugą, nie mam pojęcia jak to sprawdzić, bloki pomiarowe pokazują cały czas prace sond, na zimnym silniku wskazują przedział 450 i skaczą w górę w dół ;)

#32 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 października 2013 - 20:43

Silnik po swapie, istnieje (ale mała szansa) że podczas swapu zostały zamienione przewody od sond pierwsza z drugą, nie mam pojęcia jak to sprawdzić, bloki pomiarowe pokazują cały czas prace sond, na zimnym silniku wskazują przedział 450 i skaczą w górę w dół ;)


no to wypnij jedną sondę, zrób sprawdzenie opcomem i będziesz wiedział, która nie pracuje:D

#33 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 23 października 2013 - 20:47

Dobra, zostałem w tym momecnie zgaszony;p na tak proste rozwiązanie nie wpadłem ;D ale wnioskując po błędach nawet jak by były odwrócone to nie pojawiały by się pewnie takie błedy.

#34 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 października 2013 - 20:49

Dobra, zostałem w tym momecnie zgaszony;p na tak proste rozwiązanie nie wpadłem ;D ale wnioskując po błędach nawet jak by były odwrócone to nie pojawiały by się pewnie takie błedy.


ale tu nie ma co gdybać, tylko trzeba mieć pewność:)
obejrzyj dokładnie kable od sond, szczególnie przy samej sondzie czy izolacja nie popękała

#35 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 23 października 2013 - 22:08

Przewody odwrócone, samochód odzyskał moc, duużo mocy, check zgasł, błędy wykasowałem, do odcięcia jest moc ;)

#36 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 października 2013 - 22:11

Przewody odwrócone, samochód odzyskał moc, duużo mocy, check zgasł, błędy wykasowałem, do odcięcia jest moc ;)


:piwo2:

#37 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 lipca 2014 - 19:25

Odświerze kotleta :) też mam prblem z sondą i na innym forum przeczytałem że przyczyną może być brak masy na Pinie 10 ECU, czy ktoś to przerabiał i może podpowiedzieć jak tą mase poprawić, ponieważ tam nic szerzej nie było opisane

NIKT NIE POMOŻE??