

Dlaczego sekwencja potrafi strzelić w tłumik?
#1
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 06:05
Może ktoś z kolegów potrafi wytłumaczyć dlaczego sekwencja potrafi strzelić w tłumik?
Prędkośc jazdy powiedzmy 130km/h i wrzucenie na luz powoduje że po chwili słychać strzał w tłumiku.
Podobnie jest też kiedy zmieniam biegi przy ok.5000obr/min. wtedy też słychać dopalenie gazu najprawdopodobmiej w katalizatorze.
Instalacja składa się: parownik Tomasetto Alaska,listwa Valtec,sterownik Sirocco
Sprawdzone rzeczy:
-dwa razy regulacja lpg (brak błędów)
-kasowanie mapy w komputerze auta (brak błędów wszystkie odczyty w normie)
-sonda lambda ok
-świece ok
-przewody zapłonowe brak jest cewka z nowymi osłonkami świec
-kompresja w cylindrach jest ok
-membranki w parowniku nowe
Może komuś przychodzą do głowy jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić.
#2
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 12:04
[B]
#3
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 17:52
#4
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 19:47
Katalizator jest też dobry tak wychodzi z analizy spalin.
Fachowiec który był polecany na forum ustawiał go dwa razy a efekt taki sam.
Może ktoś mi podpowie jaki powinno być ciśnienie w listwie na wolnych obrotach?
Wiem że na to niema reguły ale tak przynajmniej mniej więcej.
#5
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 20:10
ten skład instalacji daje duzo do zyczenia. Reduktor nie pierwszych lotów listwa bardzo nie precyzyjnie wtryskuje gaz i z tego powodu mozesz miec strzaly w tlumiku poprostu za duzo gazu wtryskuje i nie zdarzy dopalic.Instalacja składa się: parownik Tomasetto Alaska,listwa Valtec,sterownik Sirocco
Zajrzyj na moje aukcje!
#6
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 20:16
Wiem ze ten silniczek to nie rakieta ale niebyło takich problemów.
#7
OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 07:44
#8
OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 07:49
W wielu autach valteki sie nie nadaja. Głosniej pracuja te valteki ?? ile masz na nich przejechane ile czasu ma twoja instalacja jakie masz valteki.
Zajrzyj na moje aukcje!
#9
OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 08:12
Instalacja ma przejechane ok 20000km.
Temperatura gazu i parownika jest po ok.70C.
Jak miałeś wpięty parownik w instalację jak był żle podgrzewany?
#10
OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 21:48
Czy można dobrze ustawić moją instalację bez podłączenia dodatkowego czujnika podciśnienia dzięki któremu można zabrać mapę?
Z tego co poczytałem to autokalibracja ustawia skład mieszanki tylko na biegu jałowym.
Jeśli się mylę proszę o poprawienie mnie.
#11
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 17:08
#12
OFFLINE
Napisany 18 maja 2008 - 17:13
Fachowiec próbował ustawić instalacje bez podłączenia dodatkowego czujnika podciśnieniowego który zbiera mapę.
Kombinował tak chyba na oko i dlatego takie były efekty.
Teraz próbuję sam ustawić i już mam lepsze efekty od niego mimo że fachowcem jeszcze nie jestem.
#13
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 19:12
#14
OFFLINE
Napisany 19 maja 2008 - 20:52
Stanley zadajesz to samo pytanie juz w ktoryms watku z koleikoledzy mam podobny problem tylko ze zwykłą instalacją mi strzela i gaśnie wymieniłem świece i przewody byłem też u gazownika i nic dalej to samo może pomożecie

Poczekaj cierpliwie bo jak ktos bedzie znal odpowiedz to napewno ci odpisze a nie dubluj pytania w kazdym watku zwiazanym z LPG.
#15
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2008 - 21:27
#16
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2012 - 08:40
Panowie widze ze ktos napisal wczesniej ze strzaly moga byc spowodowane brakiem katalizatora? Bo ja wywalilem kata ostatnio i wstawilem przelotowy no i nie wiem co to ma wspolnego ale swiece i przewody mam nowe a ostatnio przy puszczeniu gazu albo redukcji mi strzelic potrafi. Ktos wyjasnic potrafi?
#17
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2012 - 22:44
Miałem taki przypadek w:
- astrze g x18xe gdzie przy zmianie biegu jadąc ostro strzelało w tłumik
- omedze x20xe gasła przy wrzuceniu na luz przy prędkości ok 140km/h oraz czasami strzelała.
W obu autach tomasetto było zamontowane, po wymianie reduktora przypadłości ustąpiły.
#18
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2012 - 17:02
