Układ wydechowy do wymiany
#1 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2008 - 20:03
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2008 - 20:36
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#3 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2008 - 20:49
#4 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 08:59
#5 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 12:17
Bosal jest bardzio dobry, choc osobiscie uwazam, ze Walker jeszcze lepszy. Teraz to sie chyba nazywa Phonos.
Obie firmy sa bardzo dobre i jesli cenisz cicha jazde to nie ma co oszczedzac. Ostatni tlumik Bosala np jest tak rozwiazany, ze ma drenaz wody, ale tak by otwor sie nie powiekszal i nie "pierdzial".
#6 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 12:28
Wielu ludzi twierdzi, ze Polmostrow czy inne podobne sa glosniejsze i mniej trwale
ocenie to za jakis czas. bo kupilem koncowy z polmostrowa
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 13:25
#9 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 16:15
#10 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 16:21
nie warto bo popłyniesz na badaniach jak sprawdzą skład spalin a coraz częściej zaczynają to robić a głośność - napewno nie będzie cicho jak na układzie z katem bo kat również wyhamowuje spalinywstawic tłumiko-katalizator ( chodzi mi o tą całą rurę od kolektorów to srodkowego, tylko zamiast kata jest przelotowy
#11 OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2008 - 16:38
Sa katalizatory uniwersalne, sa z polskiej firmy (Gachu taki pokazywal) sa i z Bosala. W zaleznosci od zasobnosci kieszeni mozesz wybierac.
#12 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 11:48
Nie ma na co narzekac, ale byl ktos na forum, kto porownal oba produkty i wzrokowo Polmostrow byl mniejszy i glosniejszy. Porownalem swojego Bosala do calego wydechu Walkera i tak jest jeszcze ciszej.
to chyba nie byl polmostrow w takim razie.
tu masz zdjecie pogladowe oryginal gm i nowy polmostrow - wymiary praktycznie identyczne
#13 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 13:33
#14 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 14:01
Nie pamietam jakiej firmy byl, ale byl troszke mniejszy i mial inny ksztalt. Trudno porownywac dzwiek, ale "kots" kto mial to zmienil bo byl za glosny.
zmienilem. wlasnie odebralem auto od mechanika i nie widze roznicy. jest cicho tak jak bylo
#15 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 14:17
Polmostrow sie zaczyna wyrabiac, ale swego czasu dawali welne mineralna zamiast wygluszenia do tlumikow i potem "wlosy" wylazily. Tak samo nie mialy porzadnego drenazu, wiec albo gnily od srodka, albo trzeba bylo robic pierdzaca dziure.
#16 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 14:20
Beast - zmieniles z nowego seryjnego na nowy Polmostrow czy po starym nowy Polmostrow? Bo on mial po kolei oba rodzaje zalozone i mowil, ze jest.
Polmostrow sie zaczyna wyrabiac, ale swego czasu dawali welne mineralna zamiast wygluszenia do tlumikow i potem "wlosy" wylazily. Tak samo nie mialy porzadnego drenazu, wiec albo gnily od srodka, albo trzeba bylo robic pierdzaca dziure.
zmienilem ze starego oryginala na nowy polmostrow.
#17 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:09
Wymienilem jednak tyko tylny bo reszta nie ma sladow zuzycia. Zastanawia mnie jednak to, ze jak silnik pracuje, szczegolnie pod obciazeniem (przyspieszanie) to spod auta slychac jakby gdzies byla dziura, Nie metariczne warczenie, bardziej buczenie. Sprawdzalem i nigdzie nie ma sladow uciekania spalin. Opukalem tlumik srodkowy i nic nie lata. Spaliny jak zloto. Malo rdzy. Jesli wlacze jednak na bieg, zaciegne reczny i bede dodawal gazu, tak do 1000-1500 to widze jak rura na polaczeniu elastycznym sie prostuje, jakby sie podnosila pod wplywem cisnienia.
Do tego sprezanie wychodzi mi po 15.4-19.9 bar i ktos rzucil haslo, ze katalizator jest zapchany. Nie mam tego jak sprawdzic, ale jak wiem wtedy wywala spaliny przez obieg powrotny a u mnie tego nie widze. Sam juz nie wiem i nie chce niczego w ciemno wymieniac. Srodkowy Walkera kosztuje 30 Funtow wiec smieszna kasa, ale jest zabawa z mocowaniem do katalizatora bo sruby sa przerdziewiale i flansze jak blaszki. No i moze sie okazac, ze to np katalizator...
No i jeszcze jedno - czy u Was spod aluminiowych oslon (tych okalajacych rure na portkach) tez wychodzi taki czarny osad? nie wyglada to jak spaliny, ale rura jest czarna.
#18 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:23
15.4-19.9 bar i ktos rzucil haslo, ze katalizator jest zapchany.
no to z deka za duuuuuuuuzo. odkrec kata i bedzie wszystko wiadomo
#19 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2008 - 15:44
Tak na powaznie to odepne obieg wtorny i zobacze co to da.