Sonda i przepływka
#1 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2008 - 19:59
#2 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2008 - 20:02
Mam do wymiany sonde lambda i przepływomierz... czy idze to wymienić samemu?? czy błędy same znikną??
idzie/znikna
#3 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2008 - 20:03
jaknajbardziej takMam do wymiany sonde lambda i przepływomierz... czy idze to wymienić samemu??
będą w pamięci - techem lub kompem można je będzie skasować - przynajmniej tak było w przypadku mojej omyczy błędy same znikną??
#4 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2008 - 21:05
#5 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2008 - 21:32
[B]
#6 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 08:27
jesli chodzi o sonde to check zgasnie ecu zacznie brac pod uwage jej wskazania, jesli chodzi o przeplywke to pislaem juz raz na forum ze po wymianie check palil sie , oma klienta byla nadal zmulona i dopiero kasowanie kompem przynioslo oczekiwany efekt (oczywiscie dotyczylo to x20xev z 94 rok)
Ja mam X20XEV z 95 roku i ukłąd Simtec 56 Błędy same znikają po podłaczeniu dobrej sondy i przepływomierza a check gaśnie.
#7 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 08:52
się tak składa że mam to samo i nie znika bo sa zapisywane w pamięci i nawet całą doba bez aku ich nie skasowałakczech napisał/a:
jesli chodzi o sonde to check zgasnie ecu zacznie brac pod uwage jej wskazania, jesli chodzi o przeplywke to pislaem juz raz na forum ze po wymianie check palil sie , oma klienta byla nadal zmulona i dopiero kasowanie kompem przynioslo oczekiwany efekt (oczywiscie dotyczylo to x20xev z 94 rok)
Ja mam X20XEV z 95 roku i ukłąd Simtec 56 Błędy same znikają po podłaczeniu dobrej sondy i przepływomierza a check gaśnie.
#8 OFFLINE
Napisany 03 maja 2008 - 22:42
#9 OFFLINE
Napisany 03 maja 2008 - 22:47
Na poczatek sproboj wyczyscic krokowca:Witam czy ktos moglby mi poradzic lub sie wypowiedzic na temat sondy lambdy bo mam obawe ze w mojej omedze padla sonda lub krokowy objawy sa nastepujace na rozgrzanym silniku komputer warjuje dojezdzam do skrzyzowania na sprzegle bez dodawania gazu a spalanie pokazuje 4,5 5,5 litra a zawsze pokazywalo 0,0 obroty wskakuja na 1200 zatrzymuje sie i wszystko niby oki spalanie pokazuuje 1,2 1,1 chociaz wiem ze bylo 1,0 nie wiem co moze byc czy to krokowy czy tez sonda czy ktos mi moze pomoc ?
Czyszczenie krokowca
http://forum.omegakl...hread.php?t=884
Pozatym to normalne, ze spalanie sie podnosi jak obroty sa wyzsze.
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 13:13
#12 OFFLINE
Napisany 09 maja 2008 - 22:06
#13 OFFLINE
Napisany 09 maja 2008 - 23:18
#14 OFFLINE
Napisany 10 maja 2008 - 08:10
czujnik położenia wału oraz krokowiec.
Jeśli chodzi o ten czujnik - odpowiada on za prędkość obrotową silnika, jeśli jest uszkodzony to będzie się działo jak u ciebie (na forum jest wielokrotnie opisywany przypadek, łącznie z tym gdzie się znajduje i jak go pomierzyć)
Krokowiec - ja u sieie rozbierałem go, czyściłem aż się w końcu wkurzyłem i wymieniłem - jak ręką odjął (kupiłem zamiennik za 100 PLN na allegro)
Co jeszcze możesz zrobić:
Dodaj dodatkową masę na blok silnika z akumulatora
Podjedź na kompa który umożliwia testowanie czujników i podzespołów (np Tech2)