Witam, OMEGA B FL 2,5 DTI rok 2003 nie odpala na ciepłym silniku, kod błędu 1189
Byłem w ASO, zlali paliwo i wlali nowe, jest lepiej ale dalej się męczy zanim odpali
Bartek


BŁAD 1189
Rozpoczęte przez
bway
, 09 kwi 2008, 14:26
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2008 - 14:26
#2
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2008 - 15:01
Błąd P1189 - Fuel rail pressure (FPR) - engine cranking - loss of pressure
W wolnym tłumaczeniu "Ciśnienie szyny paliwowej - utrata ciśnienia"
Możliwe przyczyny:
- niski poziom paliwa
- przeciek paliwa/powietrza
- pompa pomocnicza paliwa (ssąca)
- wtryskiwacze
- pompa wysokiego ciśnienia
W wolnym tłumaczeniu "Ciśnienie szyny paliwowej - utrata ciśnienia"
Możliwe przyczyny:
- niski poziom paliwa
- przeciek paliwa/powietrza
- pompa pomocnicza paliwa (ssąca)
- wtryskiwacze
- pompa wysokiego ciśnienia
#3
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2008 - 22:46
Witam, wtryskiwacze poszły, całe szczęście udało się zregenerować odpala od razu, nie kręciłem na nich do większej mocy choć gośc się pytał czy podkręcić ze 40 koni,
W ASO nie dotarli po 3 dniach do tej usterki, po kolejnym ich stwierdzeniu że poszły czujniki na szynie i na filtrze oraz kalkulcaji na 1 000 zetka i terminie 2 tygodni sprowadzenia, zabrałem im auto i podjechałem do doktora od CR, za 4 godzinki miałem zrobione wszystkie wtryskiwacze, sprawdzone i dostałem 2 letnią gwarancję. Przy okazji wyszło że turbo trzeba powoli zregenerować, tak więc umówiliśmy się na przyszły tydzień do regeneracji wirnika. Doktor stwierdził że blok z BMW z głowicą OPLA to największa porażka BMW.
W ASO nie dotarli po 3 dniach do tej usterki, po kolejnym ich stwierdzeniu że poszły czujniki na szynie i na filtrze oraz kalkulcaji na 1 000 zetka i terminie 2 tygodni sprowadzenia, zabrałem im auto i podjechałem do doktora od CR, za 4 godzinki miałem zrobione wszystkie wtryskiwacze, sprawdzone i dostałem 2 letnią gwarancję. Przy okazji wyszło że turbo trzeba powoli zregenerować, tak więc umówiliśmy się na przyszły tydzień do regeneracji wirnika. Doktor stwierdził że blok z BMW z głowicą OPLA to największa porażka BMW.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 13:56
Witam. Potrzebuję pomocy, bo mam brak ciśnienia na listwie przy zapalaniu, więc potrzebuję dobrego, taniego speca na terenie kujawsko-pomorskiego by to zrobić.
#6
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 19:27
Może ktoś pomoże w tym temacie? (U mnie niestety komp pokazuje błąd p1189 - jest to zbyt niskie lub jego brak ciśnienie na RAIL. Czy może być to spowodowane pompą pod progiem czy wtryskami? Dodam, że jak jest bardzo zimno to bardzo ciężko pali, w normalnych temperaturach pali lepiej, ale jak już silnik nagrzeje się do temp. ok 90stopni to mogę zapomnieć o odpaleniu. Pomoże ktoś? Może jest jakiś magik lub dobry warsztat w Bydgoszczy lub okolicach, który polecicie. Chodzi o to, żebym nie wydał kupy kasy i wiedział to samo, co wiem)
#7
OFFLINE
Napisany 29 maja 2011 - 13:04
Witam. U mnie wtryski sprawdzone, pompa również. Problemem jest pompa podprogowa albo jej kostka, jeszcze do zweryfikowania