Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

UPG i brak kompresji


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Tarot

Tarot
  • 44 postów
  • Dołączył: 06-12-2006
  • Skąd: Police

Napisany 05 kwietnia 2008 - 21:39

Witam

mialem wymieniana UPG bo mi wode na zewnatrz puszczala. Po skreceniu silnika, auto nie ma kompresji po tej stronie gdzie byla wymieniana uszczelka. Mechanik wyczyscil popychacze i znowu nic. Co to moze byc? W poniedzialek chce jeszcze raz je przedmuchac.
Jakies pomysly???

#2 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2008 - 08:15

Po skreceniu silnika, auto nie ma kompresji po tej stronie gdzie byla wymieniana uszczelka

na wszystkich cylindrach tej głowicy ??
pogratulować mechanika

#3 OFFLINE   Tarot

Tarot
  • 44 postów
  • Dołączył: 06-12-2006
  • Skąd: Police

Napisany 06 kwietnia 2008 - 10:57

Na wszystkich.

Gachu jesli cos wiesz wiecej to napisz bo tekst typu: "pogratulowac mechanika", w niczym mi nie pomoze.

#4 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2008 - 11:03

to niech on teraz znajdzie przyczynę dlaczego nie trzyma kompresji ... zawalił jak składał ... niech rozbierze i poskłada na nowo oczywiście poprawnie przykręcając głowice

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 kwietnia 2008 - 11:12

to niech on teraz znajdzie przyczynę dlaczego nie trzyma kompresji ... zawalił jak składał ... niech rozbierze i poskłada na nowo oczywiście poprawnie przykręcając głowice


a moze glowca krzywa a nie dal do splanowania ?




 


#6 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 kwietnia 2008 - 11:25

Gachu napisał/a:
to niech on teraz znajdzie przyczynę dlaczego nie trzyma kompresji ... zawalił jak składał ... niech rozbierze i poskłada na nowo oczywiście poprawnie przykręcając głowice


a moze glowca krzywa a nie dal do splanowania ?

tak to się robi w cieniasach ale nie w omegach, założyłem że sprawdził głowicę

#7 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 kwietnia 2008 - 10:54

Znam takich ktorzy jesli sprawdza na szybie czy jest plaska to nie planuja jej, ale wtedy cisnienie byloby rozne (niskie na 1-2 cylindrach). Tutaj jest niskie na wszystkich.
Jezeli nie wkrecil czegos do srodka (kuzynowi mechanik wkrecil oslone termiczna w Chryslerze) to raczej malo prawdopodobne, zeby bylo tak niskie.
Czy czasami rozrzad nie jest zle ustawiony? Warto zaczac od tego.
Czy przy okazji mechanik przetarl gniazda zaworowe?