Prosze o pomoc jak zabrac sie za szukanie przyczyny niedzialania centralnego zamka.
W tej chwili stan jest taki, ze central nie dziala z pilota ani przy przekrecaniu zamka w drzwiach kierowcy [zamykaja sie tylko te drzwi]. Pilot jest ok, poniewaz dziala wlacz/wylacz alarmu [2 przyciski], otwieranie bagaznika z trzeciego przycisku juz nie dziala. przypuszczam, ze moze silownik, ktos mi sugerowal sterownik [?]. Jak to sprawdzic?
pzdr
dose


Centralny - jak diagnozowac miejsce usterki?
Rozpoczęte przez
DoseMV6
, 07 paź 2006, 12:36
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 07 października 2006 - 12:36
MAM PROŚBĘ: zagłosujcie (dobrze:) na mój konkursowy tekst na onecie. Każdy,kto ma maila na onecie (albo jego kobita) może mi klepnąć dobrą notę i pomóc wygrać. Pomożecie?
#2
OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 00:59
ja stawiałbym na centralkę, ale to są tylko przypuszczenia
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#3
OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 11:16
a gdzie znalezc centralke w omedze?
moze w weekend bym sie nieco pobawil...
moze w weekend bym sie nieco pobawil...
MAM PROŚBĘ: zagłosujcie (dobrze:) na mój konkursowy tekst na onecie. Każdy,kto ma maila na onecie (albo jego kobita) może mi klepnąć dobrą notę i pomóc wygrać. Pomożecie?
#4
OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 13:21
a gdzie znalezc centralke w omedze?
moze w weekend bym sie nieco pobawil...
W Vetrze była przy nogach pasażera, przy nadkolu
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#5
OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 07:15
mialem identycznie i byla wypalona centralka ktora jest z prawej strony obok pasarzera / na przednim slupku/
ale to nie tak szybko , elektryk tez sie ucieszyl u mnie , wlozyn inna uzywke , juz nawet zaplacilem , ele odruchowo sie troche chcialem pobawic , i tylko swad poczulem hihihihihi
wiec jak centralka wypalona , to musiesz sprawdzic instalacje do silownikow i same silowniki
u mnie bylo tak
1. dwa silowniki wypalone - powodowaly nawet zwarcie
2. kable popekane , najczesciej w przegubach gumowych co ida do drzwi
aaha i jeszcze w ktoryms zamku tez cos blokowalo silownik ,
wiec dobrze radze przed zalozeniem nowej centralki bo raczej z opisu to wyglada na wypalona , sprawdz inne rzeczy
ale to nie tak szybko , elektryk tez sie ucieszyl u mnie , wlozyn inna uzywke , juz nawet zaplacilem , ele odruchowo sie troche chcialem pobawic , i tylko swad poczulem hihihihihi
wiec jak centralka wypalona , to musiesz sprawdzic instalacje do silownikow i same silowniki
u mnie bylo tak
1. dwa silowniki wypalone - powodowaly nawet zwarcie

2. kable popekane , najczesciej w przegubach gumowych co ida do drzwi
aaha i jeszcze w ktoryms zamku tez cos blokowalo silownik ,
wiec dobrze radze przed zalozeniem nowej centralki bo raczej z opisu to wyglada na wypalona , sprawdz inne rzeczy
#6
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2006 - 21:12
No i w końcu znalazłem chwile na wyciagniecie sterownika/centralki zamka centralnego.
Niestety "na oko" nic sie tu nie wymysli, wszystko czyste, kable niepoprzecierane, rozebralem modul i w srodku tez bez zarzutu.
Na pewno coś tam też działa w tej centralce, bo przy wlaczaniu/wylaczaniu alarmu z pilota pudeleczko lekko drzy i alarm sie zalacza.
Nie wiecie może gdzie zdobyć jakies schemaciki do tego? Co gdzie idzie jakim kabelkiem?
co gdzie podpiac, aby potestowac np silowniki oszczegolnych drzwi?
Nie sztuka naszukac sie sterownika na wymiane albo zaplacic krocie w ASO, warto by się jakoś upewnić, czy to aby na pewno on...
pzdr
Niestety "na oko" nic sie tu nie wymysli, wszystko czyste, kable niepoprzecierane, rozebralem modul i w srodku tez bez zarzutu.
Na pewno coś tam też działa w tej centralce, bo przy wlaczaniu/wylaczaniu alarmu z pilota pudeleczko lekko drzy i alarm sie zalacza.
Nie wiecie może gdzie zdobyć jakies schemaciki do tego? Co gdzie idzie jakim kabelkiem?
co gdzie podpiac, aby potestowac np silowniki oszczegolnych drzwi?
Nie sztuka naszukac sie sterownika na wymiane albo zaplacic krocie w ASO, warto by się jakoś upewnić, czy to aby na pewno on...
pzdr
MAM PROŚBĘ: zagłosujcie (dobrze:) na mój konkursowy tekst na onecie. Każdy,kto ma maila na onecie (albo jego kobita) może mi klepnąć dobrą notę i pomóc wygrać. Pomożecie?
#7
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 08:02
najlepiej to wez inna centralke i wstaw zamiast swojej nawet jak bedzie miala inny mumer to nic nie szkodzi , ja wstawilem z innym numerem i jedyne co to pilot sie z nia nie synchronizowal jak sie okaze ze centalka dobr to szukaj dalej
nawet jak sie okaze ze masz centralke padnieta , to musisz przeszukac kable i sprawdzic silowniki , zazwyczaj centralka pada dlatego ze albo kable robia zwarcie , albo silonik ktorys padl , tak bylo u mnie , i kable robily zwarcie/najczesciej w gumowych oslonach laczacych slupek z drzwiami / i 2 silowniki byly padniete
jesli u ciebie tylko drzwi od kierowcy chodza , to albo kable w tych drzwiach , albo albo silownik etc,
niemcy czesto odlaczaja kable jesli silownik padnie, wiec zacznij od sciagniecia tapiecerki na wszystkich drzwiach i podmianie centralki ,
wiec masz sporo zagladania , zycze powodzenia ,
nawet jak sie okaze ze masz centralke padnieta , to musisz przeszukac kable i sprawdzic silowniki , zazwyczaj centralka pada dlatego ze albo kable robia zwarcie , albo silonik ktorys padl , tak bylo u mnie , i kable robily zwarcie/najczesciej w gumowych oslonach laczacych slupek z drzwiami / i 2 silowniki byly padniete
jesli u ciebie tylko drzwi od kierowcy chodza , to albo kable w tych drzwiach , albo albo silownik etc,
niemcy czesto odlaczaja kable jesli silownik padnie, wiec zacznij od sciagniecia tapiecerki na wszystkich drzwiach i podmianie centralki ,
wiec masz sporo zagladania , zycze powodzenia ,