ja mam ten do 2000 cm i też nie zamulaGachu napisał/a:
spełnia swoją rolę na przeglądzie
A nie zamula??
0
Mul po wymianie wydechu?
Rozpoczęte przez
skrap
, 25 mar 2008, 21:44
25 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 28 marca 2008 - 18:27
#22 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2008 - 16:06
Czy jest jakis sensowny sposob by sprawdzic czy katalizator nie jest uszkodzony lub tlumik przypchany? U mnie spaliny sa na bardzo dobrym poziomie (luz i 3000 obr), dziur nie ma w wydechu, ale tez czuje jakby auto bylo zamulone i po przejsciu na gaz cos lekko grzechocze w okolicach katalizatora. W aucie slychac specyficzne buczenie - i przy ruszaniu i przy ok 2500obr. Koncowy tlumik jest nowy, moglbym wymienic srodkowy i dwururke z katalizatorem, pal licho, ale bezsensem jest naprawianie w ciemno.
Wg mnie przy uszkodzeniu kalatizatora spaliny bylyby poza norma, a sa naprawde czyste.
Parametry sondy i przeplywomierza podawalem w innych postach i wg wszelkich prawidel sa w porzadku. Sam juz nie wiem.
Wg mnie przy uszkodzeniu kalatizatora spaliny bylyby poza norma, a sa naprawde czyste.
Parametry sondy i przeplywomierza podawalem w innych postach i wg wszelkich prawidel sa w porzadku. Sam juz nie wiem.
#23 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 15:28
Wlasnie zauwazylem ze mam luzna oslone temirczna wydechu przedniego od silnika do kata.. myslalem ze to ona drzy przy 2.5 tys obr.. ladnie ja skrecilem tak ze sie juz nie rusza niestety metaliczny dziwek nadal pozostal... przypomne mam caly nowy wydech oprocz czesci przedniej z katem... jak myslicie nie ma innej mozliwosci tylko padl kat? co wsadzic tanim kosztem zamiast kata? wiem ze na forum jest masa postow na ten temat.. ale jakos nie potrafie ocenic kto ma racje.. jedni mowia ze mozna rozbebeszyc i wywalic wszystk ze srodka.. natomiast inni twierdza ze jedynie wymiana kata pomoze?
#24 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:41
Zadając to pytanie zapewne dostaniesz odpowiedzi jak w innych tematach. Sam musisz podjac decyzje.
#25 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:41
skrap, jak wsadzisz coś tanim kosztem to nie przejdziesz analizy spalin na przeglądzie. Uniwersalny katalizator to ok. 250-300 zł. Jak ten katalizator nie masz za barzo rozsypany, to możesz go sprzedać za ok. 100-150 zł. Poszukaj w googlach "skup katalizatorów". I tak masz dwie pieczenie na jednym ogniu: tani koszt i przepisowo działający wydech.
#26 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2008 - 08:21
i na pewno nikt tu nic nowego nie napisze więc proszę się powstrzymać od przepisywania już napisanegowiem ze na forum jest masa postow na ten temat.. ale jakos nie potrafie ocenic kto ma racje.. jedni mowia ze mozna rozbebeszyc i wywalic wszystk ze srodka.. natomiast inni twierdza ze jedynie wymiana kata pomoze?