

po jakim czasie silnik powinien nagrzac sie do odpowiedzniej
#1
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 05:23
#2
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 07:45

#3
OFFLINE
Napisany 03 marca 2008 - 07:49
kwestia jest jeszcze czy czujnik temperatury dający sygnały na liczniki jest OK
#4
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 09:42
#5
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 11:10
u mnie stwierdzilem ze musi byc problem z termostatem, im zimniej tym wolniej nagrzewa sie silnik, czujnik temperatury jest raczej sprawny bo sprawdzalem za pomoca nadmuchu cieplego powietrza w aucie, teraz potrzebuje tylko informacji gdzie jest termostat i czy trudno wymienic w nim wklad, bo z tego co wyczytalem to nie musze wymieniac calego
wymieniasz sam wklad. kosz kolo 25 pln chyba.
www.termot.com.pl
#6
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 14:15
Generalnie po kilku km przy temp 0 st na zew. x20xev ma 90 jak drut a z nawiewow groace powietrze
[B]
#7
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 14:39
#8
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 14:55
[B]
#9
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 15:01
#10
OFFLINE
Napisany 05 marca 2008 - 19:32
#11
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 21:46
Wczoraj dopiero zauważyłem te objawy. Otóż przegnałem w dniu wczorajszym swoją po trasie krajowej odcinek 30 km z predkościami 160-200 km/h i dojechałem do świateł do miasta i patrzę a tu temperatura z jak było dotychczas 97 stopni skoczyła na max (czerwona). Dostaje telefon aby sie zawrócić, więc na swiatłach zjeżdżam kulturalnie troszkę jadę po mieście spokojnie 50 km/h i temp spadła normalnie. Ruszam z powrotem w trasę i temp trzyma cały czas 100 stopni (te same prędkości co wcześniej)
Dzisiaj sprawdzałem ją. Jeździłem 2 godziny po Zambrowie patrolując miasto cały czas. Temperatura trzymała się cały czas na 100 stopni.
Znam te auto na pamięć i nie wiem co może być.
Podam dodatkowo, że od dłuższego czasu zaobserowałem głośniejszą pracę silnika, głośniejszy ten brzęczek, przy odpalaniu (chyba odkurzacz), po ostatnim uderzeniu przodem w scianę nie chodzi wiatrak od klimy bo blokuje go ta trąbka z przodu, wali mi sie wspomaganie mimo iż wymieniłem olej i po uderzeniu w grudniu nie mam kawałka nadkola w lewym przednim kole, a tam zauważyłem, że jest jakaś czarna "puszka" i jest ochlapana wiecznie w błocie (bo woda spod kół na nia chlapie).
Wszystkie te dziwne objawy zaobserwowałem po tej nieszczesnej ścianie.
Nie wiem kiedy wyciągne pas, ale w święta muszę jechac do Częstochowy (ok. 400km) i nie chciałbym dzwonic po OA we Wielkanoc.
To chyba wszystko co zauwarzyłem.
Weźcie coś doradźcie nim zajeżdżę silnik.
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#12
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 22:34
P.S. Przy temp 100 na blacie wiatrak chlodnicy powinien sie krecic.....ale zacznij od termostatu. Przy 95 st. gorny , dolny waz chlodnicy oraz chlodnica powinny byc GORACE
[B]
#13
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 22:36
sprawdz termostat - tak jak napisalem wyzej . ponadto po "scianie" wgiales raczej nie pas przedni tylko wzmocnienie zderzaka, ktore przy uzyciu sily , reka wyciagniesz (odegniesz). Odkrec grilla zlap za blache tuz przy trabce i drzyj do siebie (auto na recznym). Na zdjeciu nie wygladasz na lebiode to do dziela.....Zrob to bo jak wlaczysz klime to spalisz wiatrak
P.S. Przy temp 100 na blacie wiatrak chlodnicy powinien sie krecic.....ale zacznij od termostatu. Przy 95 st. gorny , dolny waz chlodnicy oraz chlodnica powinny byc GORACE
ma pogiety pas przedni. widzialem na wlasnie oczy
#14
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 22:37
[B]
#15
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 22:39
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#16
OFFLINE
Napisany 11 marca 2008 - 22:41
[B]
#17
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 09:18
Obym nie miał racji, bo to chyba silnik mi się sypie. Niedawno wlałem olej, dokładnie 7500 km temu i dzisiaj w trasie wywaliło mi komunikat na kompie, że niski stan oleju. Odkreciłem korek na pracującym silniku i rzucało olejem.
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#18
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 09:23
chyba już wiem co jest grane. Układ chłodzenia wydaje mi się ok.
Obym nie miał racji, bo to chyba silnik mi się sypie. Niedawno wlałem olej, dokładnie 7500 km temu i dzisiaj w trasie wywaliło mi komunikat na kompie, że niski stan oleju. Odkreciłem korek na pracującym silniku i rzucało olejem.
pod korkiem masz zaraz walek rozrzadu wiec to normalne ze bedzie rzucac olejem. Dolej do max i sprawdz za ile znow ci komp bedzie plakal
#19
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 09:29
pod korkiem masz zaraz walek rozrzadu wiec to normalne ze bedzie rzucac olejem. Dolej do max i sprawdz za ile znow ci komp bedzie plakal
Zrobię taki manewr jak ostatnio. Pojade po nowy olej. Stary spuszczę i zmierzę ile mi zleci. Ostatnio było 3 litry. Zobaczymy co będzie teraz.
Sprzedam części ze swojej 2.0 16V 509611620 lub 886630520
#20
OFFLINE
Napisany 12 marca 2008 - 15:44