jaki gaz do omegi b 2.0 v8 bo slyszalem ze do niej pasuje najtanisza instalacja gazowe i bedzie podobno lux smigala kto ma taką omege w gazie niech napisze jak sie zachowuje czy nie strzela nie gasnie i czy jest slabsza??
0
jaki gaz do omegi b 2.0 v8
Rozpoczęte przez
klaudek
, 10 maj 2007, 19:03
7 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 20:46
instalka II generacji bedzie ok - najtańsza do jest do gaźnikowców i ta raczej nie podejdzie
#3 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 20:52
witam ja mam 2.0 8v w sekwencji koltec'a i smiga 180tys na gazie od nowosci
2.0 8v twin turbo +mokry wtrysk podtlenku LPG
:piwo:
:piwo:
#4 OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 19:53
ten silnik z uwagi na przestarzala konstrukcje jest REWELACYJNY DO ZAGAZOWANIA, jezeli chcesz wtrysko bo............ bo chcesz sa tego plusy i minusy to polecam nie ladowac sie w koszty elektronika Stag i wtryski valtek w zupelnosci wystarcza koszt na podkarpaciu okolo 2400 - 2600. Osobiscie polecam II gen i elektronike AUTRONIK a do obu instalacji parownik reduktor Lovato, koszt II gen z ta elektronika to na podkarpaciu 1500 - 1600 (jezeli elektronika stag to 100 mniej).
PAMIETAJ strzaly beda gdy:
zly montaz instalki
uszkodzony uklad zaplonowy
bardzo uboga mieszanka
Odnosnie autronika to gdyby tak sie okazalo ze lpg bedzie w Polsce kosztowac tyle co benz.(wszystko mozliwe ten kraj jest dziwny) to cala elektronika sterujaca tej firmy jest przystosowana do sterowania instalacja CNG, jedynie wymiana butli, wlewu gazu, reduktora.....
PAMIETAJ strzaly beda gdy:
zly montaz instalki
uszkodzony uklad zaplonowy
bardzo uboga mieszanka
Odnosnie autronika to gdyby tak sie okazalo ze lpg bedzie w Polsce kosztowac tyle co benz.(wszystko mozliwe ten kraj jest dziwny) to cala elektronika sterujaca tej firmy jest przystosowana do sterowania instalacja CNG, jedynie wymiana butli, wlewu gazu, reduktora.....
#5 OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 00:59
Tak więc i ja się dołącze do tematu.Ja mam 2.0 8v i mam II generacji i jest wszystko spoko. Nie powiem w golfie miałem BRC i byłem niezmiernie zadowolony z tej instalacji bo nawet jak mi padła pompa paliwa to na gazie i przy -20 zapalałem bez problemu i spalanie było ąż miłe bo w 1.4 tylko 7.3 na trasie. Ateraz mam Lovato w Omedze i też nie koniecznie mam powody do narzekania.Tak więc nie m sensu ładowania się w koszty z sekwencją. To nie 16v tylko 8.
Krristof
#6 OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 08:13
Ja mam w 16v instalke II gen. zrobilem 50tys i ani razu mi nie kichnął, nigdy nie miałem z gazem problemów. Jak ktoś porządnie założy II gen do 16v to też nie będzie problemów. Ważne żeby dobrego gazownika znaleźć :mrgreen:
#7 OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 09:37
to bardzo dobry zestaw, sam mam taki i jeździ OKOsobiscie polecam II gen i elektronike AUTRONIK a do obu instalacji parownik reduktor Lovato
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#8 OFFLINE
Napisany 31 maja 2007 - 17:18
mam instalacje II generacji w tym silniku i ma przejechane dobrze ponad 50 tys. na instalacji.
Na trasie na gazie spaliła mi 9,3 l/100km (80-100 km/h) a w mieście pali około 12.5 l/100km
to też jest ważny czynnik
Na trasie na gazie spaliła mi 9,3 l/100km (80-100 km/h) a w mieście pali około 12.5 l/100km
Ważne żeby dobrego gazownika znaleźć
to też jest ważny czynnik