wydech po zmianie nadal cichy
#1 OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 21:52
końcówka sportowa
z tłumnika wszystko wyrzucone (sama obudowa tłumnika)
i nadal jest cisza tak jak by nic nie było zmienione.
Co zrobić, żeby miała fajny głosik (ładnie buczała jak to sie mówi)
to jest 2.0 litra czy to prawda, że te silniczki sa ciche mimo, że się majstrowało przy wydechu?
#2 OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 21:57
Najlepiej kupic sportowy tlumik, wtedy bedzie lepszy dzwiek.z tłumnika wszystko wyrzucone (sama obudowa tłumnika)
Dodatkowo jak bedzie cicho to mozna zamiast katalizatora zalozyc strumiennice.
Ale to troche dziwne, ze po wyrzuceniu "flakow" z tlumika nic sie nie zmienilo :shock:
#3 OFFLINE
Napisany 13 marca 2008 - 22:24
podobno są strumienice co wygladają jak katalizator.
#4 OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 19:33
w tej chwili mam calkowicie odprezony silnik. w miejsce katalizatora pojawila sie rurka. pierwszy tlumik to tylko obudowa, srodkowy wyciety i zastapiony rurka, ostatni tlumik tez tylko obudowa. efekt byl taki ze minimalnie (niezauwazalnie) glosniej chodzil. wiec poszedlem dalej i wycialem ta koncowke wydechu. seryjnie byla srednicy szklanki (zreszta caly wydech taki jest), bo takie pakowali do wersji 80 konnej. ale mniejsze o to. wycialem tez ta sciane tlumika gdzie byla ta koncowka i wstawilem tam dwie rury o srednicy puszki od ziemnych orzeszkow. teraz efekt jest taki ze na wolnych obrotach cicho sobie mruczy a po wdepnieciu gazu slychac metaliczny dzwiek. nie wiem jak to opisac ale podobne w dzwieku mial kiedys kolega w BMW M5 (seria). ladnie to chodzi. co do odprezenia silnika efekt jest taki ze do ok. 2500 - 2800 rpm silnik zrobil sie mocno mulowaty powyzej tych obrotow dostaje duzego kopa. 180 -190 km/h nie ma teraz problemu i jeszcze zostaje zapasik. szukam teraz jakiejs ladnej koncowki na wydech. te ruru zostawilem jeszcze przed zderzakiem (bo brzydkie sa) i dospawam jakas koncowke.
#5 OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 21:34
Ja pół roku temu założyłem tłumik KM Malon do 2.0 16v....dźwięk u mnie równiez się nie zmienił..hm...co może być przyczyną..??Pozdr
#6 OFFLINE
Napisany 14 marca 2008 - 21:39
Moze za duzo wymagasz, bo ten silnik nie bedzie tak mruczal jak np juz 2.5 V6 (chyba, ze caly wydech zalozysz sportowy) , ale napewno jest roznica.Ja pół roku temu założyłem tłumik KM Malon do 2.0 16v....dźwięk u mnie równiez się nie zmienił..hm...co może być przyczyną..??
Sam mialem wczesniej 2.0 16V i po zalozeniu sportowego tlumika (ulter ) dzwiek sie zmienil i fajnie buczal.
#7 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 16:19
#8 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 16:21
Roznica jest co nie znaczy, ze bedzie glosno buczal.tez mysle ozalozeniu KM ale jak nie ma roznicy dzwieku od seryjnego to nie ma sensu
#9 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 16:24
#10 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 19:13
#11 OFFLINE
Napisany 16 marca 2008 - 19:30
Dziury w kacie to zly pomysl, bo niedosc, ze uszkodzisz katalizator to dzwiek bedzie kiepski.Jak chcesz żeby buczał to przewierć pare dziurek w kacie
#12 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 17:25
#13 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 17:30
#14 OFFLINE
Napisany 17 marca 2008 - 20:26
http://moto.allegro....ierdzewka_.html