Tuning optyczny w kierunku Evo 500 czy Lotus Omegi.
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 04 marca 2008 - 17:59
#23 OFFLINE
Napisany 04 marca 2008 - 21:52
#24 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 16:48
#25 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 21:10
W sumie i tak szkoda ale zostało mniej ....
Koniec końców kupiłem silnik z kompem , i kierownicę , i dyfer ze szperą, sam nie wiem po co.
A szczerze kolega kupił? i rozbił? i oddał na złom? :mrgreen:
#26 OFFLINE
Napisany 07 marca 2008 - 22:47
#27 OFFLINE
Napisany 03 października 2008 - 14:24
ale nie chciałem zakładac nowego postu
klikajcie posiadacze Omega A :grin:
http://www.allegro.p...?item=450058435
http://www.allegro.p...per_jakosc.html
#28 OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 23:21
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 16:20
#31 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 18:48
#32 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 23:09
ale czesto tak sie dzieje na tym forum:Dna planach zawsze się kończyło
#33 OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 23:53
#34 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 18:28
Ogólnie pojedyncze części się znajdują, ale są to kosmiczne kwoty jak dla mnie. Ostatnio były błotniki od Evo500 za 350 euro sztuka. Więc idzie złożyć tylko trzeba mieć walizkę kasy. Jakby mnie było stać na pewno bym zrobił.
Ja mam nakładki z Datsuna 240Z. Tylne nadkola można bez problemu wymodelować. Trzeba tylko trochę artystycznej rzeźby.
http://images61.foto...066dace5705.jpg
Jeżeli ktoś mi powie w jakim dziale mogę założyć temat, to mogę to zrobić :>
Albo jestem ślepy, albo jest tylko dla "klubowiczów" a jeszcze nim nie jestem...
#35 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 18:43
To jest przywilej klubowiczaJeżeli ktoś mi powie w jakim dziale mogę założyć temat, to mogę to zrobić :>
Albo jestem ślepy, albo jest tylko dla "klubowiczów" a jeszcze nim nie jestem...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#36 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 19:13
To jest przywilej klubowicza
Dziękuje, już wiem wszystko
A co do tematu:
Tak wygląda koło w Omedze na na dystansie 5cm:
http://images62.foto...dc7c1146530.jpg
Jest to felga z B bez rantu, więc myślę że przy dobrym rancie wystarczyłoby by do body evo / lotus. Mam dość dużą glebę, bo -90 plus negatyw, wahacze dłuższe o 4,5 cm na stronę.
Co do samego body słyszałem legendy że szło dorwać za 5 tyś cały komplet z laminatu. Pojedyncze zderzaki z laminatu też się pojawiają czasem. Dlatego jedynym problemem jest zmiana zawieszenia i układu jezdnego. Montaż bodykitu nie jest problemem. No i wypadałoby mieć coś pod maską jednak do takiego zestawu.
Ja po ważeniu serii zatankowanej do połowy miałem wynik 1404 kg i rozkład mas 52 / 48 przód/tył przy silniku R6 3.0. Więc omega 3000 byłaby idealna bazą jakby ktoś chciał spróbować
Stała odwrotnie na wagach więc nie patrzcie na nazwy:
http://images61.foto...d58fd38145e.jpg
Jednak rzeźbienie samemu bez wzorów do "odlewów" jest dość blisko granicy wiejskiego tuningu i ciężko zachować proporcje.
#37 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 17:03
Dziękuje, już wiem wszystko
A co do tematu:
Tak wygląda koło w Omedze na na dystansie 5cm:
http://images62.foto...dc7c1146530.jpg
Jest to felga z B bez rantu, więc myślę że przy dobrym rancie wystarczyłoby by do body evo / lotus. Mam dość dużą glebę, bo -90 plus negatyw, wahacze dłuższe o 4,5 cm na stronę.
Co do samego body słyszałem legendy że szło dorwać za 5 tyś cały komplet z laminatu. Pojedyncze zderzaki z laminatu też się pojawiają czasem. Dlatego jedynym problemem jest zmiana zawieszenia i układu jezdnego. Montaż bodykitu nie jest problemem. No i wypadałoby mieć coś pod maską jednak do takiego zestawu.
Ja po ważeniu serii zatankowanej do połowy miałem wynik 1404 kg i rozkład mas 52 / 48 przód/tył przy silniku R6 3.0. Więc omega 3000 byłaby idealna bazą jakby ktoś chciał spróbować
Stała odwrotnie na wagach więc nie patrzcie na nazwy:
http://images61.foto...d58fd38145e.jpg
Jednak rzeźbienie samemu bez wzorów do "odlewów" jest dość blisko granicy wiejskiego tuningu i ciężko zachować proporcje.
moze waski-11 by zrobil takie z laminatu. Tylko musialby miec wzor.
Btw Casati Omega na fotach - kozak
To jest przywilej klubowicza
tez mi przywilej :nabijacz:
#38 OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 18:31
Btw Casati Omega na fotach - kozak
Dzięki No już kilka lat z nią walczę W przeciwieństwie do innych wspomnianych zrobię i skończone to co postawiłem za cel, to jest tylko kwestia czasu. W porównaniu do tego co jest zrobione na prawdę została mi już ostatnia prosta. Pod koniec roku powinna być skończona, tak aby na przyszły sezon mogła wyjechać. Silnik i osprzęt jest już sprawny i jezdny, pozostaje temat kielichów i skrętu do skończenia:
http://images62.foto...49801892ae7.jpg
Auto jest na ulice, nie na tor :>
Skręt, wahacze i camber zrobiony w firmie ARS Motorsport (Warszawa)
Silnik mam poprawiony przez Div'a z Korba Garage (Kraków) i to On czuwa nad tym aby przebudowa szła w dobrą stronę
Co do tematu to potrzebny byłby jakiś egzemplarz na wzór. Moja jest tak poszerzona (nakładki maja około 5cm na stronę) że bez problemu mógłbym dopasować body z evo z jakąś sytą felgą :3 No ale najpierw trzeba zadbać o silnik i przede wszystkim o blachę Więc jeżeli dałoby się całość zrobić dobrze i w ludzkich pieniądzach to kiedyś na pewno bym się nad tym zastanowił
No ale puki co nie ma się chwalić, jak będzie skończona i jezdna to wtedy Chociaż już jest długa lista co trzeba było ogarnąć ^^