Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

RATUNKU. NIE MOGE DOSTAC SIE DO WOZU


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
85 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   jaber

jaber
  • 3 postów
  • Dołączył: 18-03-2008
  • Skąd: Opole

Napisany 18 marca 2008 - 21:39

Dzieki jutro obadam , a piloty chyaba sie kiedyś komuś katapultowaly bo do mnie w zestawie nie dolecieli :).

#42 OFFLINE   jaber

jaber
  • 3 postów
  • Dołączył: 18-03-2008
  • Skąd: Opole

Napisany 19 marca 2008 - 22:02

Nie zdążyłem dziś obadać bo po powrocie z tyrki zająłem się drugim autem ( w zasadzie pierwszym najważniejszym i jedyną miłością :) ) tak więc czy patent działa napisze pewnie jutro.
BLAZER K5 87r, 5,7 V8 , ---BTW--- Size Matters

#43 OFFLINE   wittman

wittman
  • 56 postów
  • Dołączył: 13-03-2008
  • Skąd: Warszawa woLa

Napisany 14 kwietnia 2008 - 08:24

witam
problem wygląda tak:
zamknięty samochód - zaryglowane zamki - odłączony akumulator
czy jedynym wyjsciem jest bicie szyby i jesli tak to ktorej czy da sie otworzyc zaryglowane zamki od srodka ?? czy da sie otworzyc bagaznik czy tez jest zaryglowany ??
pomocy szybko prosze

#44 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 17 kwietnia 2008 - 15:27

witam
problem wygląda tak:
zamknięty samochód - zaryglowane zamki - odłączony akumulator
czy jedynym wyjsciem jest bicie szyby i jesli tak to ktorej czy da sie otworzyc zaryglowane zamki od srodka ?? czy da sie otworzyc bagaznik czy tez jest zaryglowany ??
pomocy szybko prosze

kolego przeczytaj dokładnie watek pisałem wcześniej odginamy ramkę drzwi tą czarną którą sobie chcesz po odgięciu wsadzamy coś żeby ramka była odgięta i spokojnie szayba nie pęknie :) i np. anteną CB lub długim drutem wyciągasz kluczyki

#45 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 kwietnia 2008 - 15:36

witam
problem wygląda tak:
zamknięty samochód - zaryglowane zamki - odłączony akumulator
czy jedynym wyjsciem jest bicie szyby i jesli tak to ktorej czy da sie otworzyc zaryglowane zamki od srodka ?? czy da sie otworzyc bagaznik czy tez jest zaryglowany ??
pomocy szybko prosze

Masz kluczyk, czy jest zamkniety w aucie ??

Jak masz kluczyk a tylko zaryglowane zamki i odpiety aku to masz rozwiazanie:
http://forum.omegakl...ryglowane zamek 7 post kolegi Waldemarz, moge potwierdzic, ze dziala bo mialem przyjemnosc wyprobowac.

#46 OFFLINE   Lukas-l61

Lukas-l61
  • 330 postów
  • Dołączył: 27-03-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 17 kwietnia 2008 - 20:11

Witam.Jak pisaliście że przy odpalonym sprzęcie żaden z zamków niepowinien dać się zamknąć(u mnie się zamyka)Pytanie:czy to wina cetralki czy normalna rzecz,czy powinienem to naprawić żeby niemieć kłopotów jak koledzy?
Proszę o odpowiedż
pozdrawiam Lukas

#47 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 kwietnia 2008 - 06:59

Witam.Jak pisaliście że przy odpalonym sprzęcie żaden z zamków niepowinien dać się zamknąć(u mnie się zamyka)Pytanie:czy to wina cetralki czy normalna rzecz,czy powinienem to naprawić żeby niemieć kłopotów jak koledzy?
Proszę o odpowiedż
pozdrawiam Lukas

to zależy czy masz oryginalna centralke czy zmieniana

#48 OFFLINE   Lukas-l61

Lukas-l61
  • 330 postów
  • Dołączył: 27-03-2008
  • Skąd: Działdowo

Napisany 19 kwietnia 2008 - 22:43

centralka niby oryginał.Pilot oddzielny nie w kluczyku ale taki sam jak w innych omegach był zakładany fabrycznie

#49 OFFLINE   elcaminox

elcaminox
  • 3 postów
  • Dołączył: 06-08-2008
  • Skąd: WWA

Napisany 06 sierpnia 2008 - 07:05

Zajrzyj na www.lockpicking.pl jest to forum dotyczace otwierania awaryjnego

#50 OFFLINE   batman71

batman71
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2008
  • Skąd: bytom

Napisany 10 września 2008 - 10:45

witam
mam nadzieję że się przyda moja porada, niedawno stałem się posiadaczem omci i już to skaranie mnie dosięgło :)
padł akuś, nic nie działa, wkładka kierowcy nie łapie, mocne ciągnięcie w lewo prawo nic nie dało ( a powinno w/g instrukcji i porad innych), pech wkładka pasażera obraca się do okoła, odchylenie ramki + drut, łapanie klamki, knefli z szyb też lipa (tylko ramka nad drzwiami ucierpiała i brzydko teraz wygląda)

poradziłem sobie tak;
potrzebne - mocny twardy drut jako przedłużenie ręki :)
latarka w zęby żeby jasno było
lewarek aby podnieść autko w górę, aby zmieścić się pod silnik
i coś do podłożenia pod auto gdyby miało zamiar cię przytrzasnąć

więc włazisz pod przód (pozycja leżąca ),
latarką oświetlasz aby znaleźć linkę otwierania maski,
(problem z osłonami - dłuższy drut) prętem(drutem) ciągniesz za linkę blisko zamka maski, po kilku szarpnięciach maska odskoczy - trzeba tylko znaleźć miejsce ciągnięcia które to spowoduje,
pozostaje wyczołgać się z pod auta otworzyć maskę, i załatwić nowy akumulator ( być może odłączenie i ponowne podłączenie strego da na tyle napięcia że otworzysz drzwi z pilota)

a co rozładowało akusia to do dziś nie wiem :)
ładowanie w normie, sprawność akusia 90%, żarłoczność instalacji na spoczynku około 30mA, niby w normie - dziwne

pozdrawiam

#51 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 września 2008 - 17:32

a co rozładowało akusia to do dziś nie wiem
ładowanie w normie, sprawność akusia 90%, żarłoczność instalacji na spoczynku około 30mA, niby w normie - dziwne


zdziwienie wielkie mnie dzis zaskoczylo bo rano mialem ten sam problem..

nie sprawdzalem jeszcze jak sie trzyma moja bateria ale podlaczenie na noc pod prostownik jest konieczne... jak sprawdzc stan aku?
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#52 OFFLINE   batman71

batman71
  • 9 postów
  • Dołączył: 28-08-2008
  • Skąd: bytom

Napisany 10 września 2008 - 20:24

mam jakiś zwykly miernik za 5 zeta, z tym zawiele nie zdziałasz ale zawsze możesz sprawdzić, przy wyjętym kluczyku ze stacyjki ile Volt daje akuś,
przed ładowaniem, i zaraz po i po około 2h spoczynku
jaki instalacja pobiera prąd w mA w stanie spoczynku, czyli bez włączonych świateł itp( tak jakby było zamknięte auto)
no i ile daje Volt alternator do ładowania
(wszystkie wartości masz na forum popisane)
reszte testu warto sprawdzic w serwisie akumulatora bez demontażu sprawdzą
zapłaciłem za to aż :) 10pln i wiem że kupować nowego za min 400 nie musze.

acz kolwiek chciałbym wiedzieć co go rozładowało !

pozdrawiam

#53 OFFLINE   cola

cola
  • 5 postów
  • Dołączył: 06-09-2007
  • Skąd: Piaski

Napisany 11 stycznia 2009 - 14:45

mam podobny problem po zamknieciu zamka centralnego ojciec cos grzebal przy omedze i odlaczyl akumulator po czym zamknol maske dodam ze zamek z tylu nie otwiera sie kluczykiem probowalem dojsc pod silnikiem do linki od maski ale prawie nic nie widac mam omege 2,5 td jest jeszcz ejakis inny sosob bo niechcial bym wybijac szyby.

#54 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2009 - 14:55

mozna zamek przewiercic sam tak robiłem kiedys ...

#55 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 11 stycznia 2009 - 15:36

Kluczykiem próbowałeś ? :szukaj2: jest gdzieś opis.:hmm:

#56 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2009 - 15:44

Kluczykiem próbowałeś ? jest gdzieś opis.

po pierwsze szukajka narazie nie działa po drugie jakby mogł otworzyc kluczykiem to nie nie pytal by si e na forum o wybijanie szyby !!

#57 OFFLINE   cola

cola
  • 5 postów
  • Dołączył: 06-09-2007
  • Skąd: Piaski

Napisany 11 stycznia 2009 - 16:17

tak mysle gdy rozwierce zamek mysle o zamku w tylniej klapie to czy od razu sie otworzy a potem co zalorze inny zamekto czy centralnym bedzie itwieral sie zamek bo kluczykiem tym samym wiadomo ze nie. A i moze ma ktos zdjecie jak biegnie ta linka od maski bo sama koncowke widze ale nie moge dojsc ani zobaczyc samej linki.

#58 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 stycznia 2009 - 16:22

http://forum.omegakl...

tu jest trochę.







 


#59 OFFLINE   baron_kr

baron_kr
  • 976 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: NowaSól/Oborniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 stycznia 2009 - 16:23

nie rozumiem dlaczego czepiłes sie tej linki od maski ??? podobno chcesz sie dostac do srodka auta ...? chyba ze mowisz o tylnej klapie bo masz kąbiaka ???

#60 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 stycznia 2009 - 16:27

nie rozumiem dlaczego czepiłes sie tej linki od maski


Bo chce się dostać pod maske,podpiąć aku i otworzyć auto z pilota.
Gdzieś było na forum,jak się dostać do tej linki.
Tylko,jak masz osłone pod całym silnikiem,to jest troche więcej roboty,bo trzeba ją zdemontoać.