Rok: 1994
Silnik: X20XEV
Witam. Przymierzam się do wymiany paska wieloklinowego w swojej Omedze. Uznałem, że po tylu latach w końcu wypadałoby to zrobić Chcę wymienić sam pasek i wszystkie rolki, ale zostawić napinacz.
I teraz mam dylemat - przeglądam katalogi hurtowni i nie mogę się połapać, ile tych rolek jest i jak się one nazywają? Zaznaczam, że chodzi o wersję bez klimy.
Czy jeśli kupiłbym pasek (napatrzyłem Contitecha), to co jeszcze będę potrzebować? Właśnie patrzę na taki schemat i sam już nie wiem - może na jego podstawie ktoś by mi podpowiedział? Pasek idzie przez alternator, pompę wspomagania, koło pasowe i rolkę napinacza. Można zatem wymienić samą rolkę napinacza, a nie od razu cały napinacz?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Edytowany przez 522, 14 stycznia 2017 - 20:45.