Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

nierówna praca silnika 2,6 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 grudnia 2016 - 13:16

Rok:2001automat
Silnik:2,6 v6 180 km witam jak w tytule silnik pracuje nierówno ale nie zawsze czasem na zimnym chodzi ładnie a jak się zagrzeje zaczyna nierówno pracować wszystko sprawdzone podciśnienia ,kolektor ssący szczelne nowe świece nowa cewka cyl 2.4.6 oryginalna po wymianie cewki kilka dni spokój i znowu błedy wypadanie zapłonu prosze o jakieś wskazówki morze to jakiś zimny lut  





#2 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 grudnia 2016 - 17:34

A druga cewka 1.3.5 czemu stara? Może w niej problem.

#3 OFFLINE   Kris1m

Kris1m
  • 45 postów
  • Dołączył: 31-10-2014
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 01 grudnia 2016 - 17:43

Czujnik położenia wału , wałka....Pozdro



#4 OFFLINE   bumerolo

bumerolo
  • 65 postów
  • Dołączył: 09-11-2016
  • Skąd: Anglia
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 grudnia 2016 - 19:26

A może olej zalewa cewki zapłonowe ja tak miałem wymiana uszczelki i po klopocie

#5 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 grudnia 2016 - 00:49

A może olej zalewa cewki zapłonowe ja tak miałem wymiana uszczelki i po klopocie

jeśli jest coś innego niż ngk to mogą być "pod korek" zalane i nie zauważysz tego po pracy silnika

 

 

 

Rok:2001automat
Silnik:2,6 v6 180 km witam jak w tytule silnik pracuje nierówno ale nie zawsze czasem na zimnym chodzi ładnie a jak się zagrzeje zaczyna nierówno pracować wszystko sprawdzone podciśnienia ,kolektor ssący szczelne nowe świece nowa cewka cyl 2.4.6 oryginalna po wymianie cewki kilka dni spokój i znowu błedy wypadanie zapłonu prosze o jakieś wskazówki morze to jakiś zimny lut  

 

 

lpg jest ?  jak jest zrobić diagnostykę na gazie i bez gazu, w parametrach coś wyjdzie, sondy, czasy wtrysku i wtedy można bliżej szukać



#6 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 grudnia 2016 - 08:28

witam wczoraj nie miałem czasu więcej napisać na 14 do pracy a więc tak olej nie cieknie nowe uszczelki wypadanie zapłonu cyl 3 2 6 po ostatniej diagnostyce nic innego nie pokazuje świece ngk irydowe wg.katalogu gaz jest nowy w ostatnim czasie znacząco wzrosło spalanie lpg paliła 14-15 teraz 19 na miejscu po wymianie świec kilka dni spokój i znowu plewi to samo po wymianie cewki jak wypne aku kilka dni spokój i to samo jakie mają być czasy wtrysku benzyny ja mam cyl 135 około 3.2 cyl 246 około 4 czy jest coś czego diagnostyka nie pokarze np czujnik stukowy 



#7 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 grudnia 2016 - 11:45

Sprawdzić czujnik temperatury płynu,bo tu wygląda na silnik pracujący cały czas na bogatej mieszance.Świece na pewno nie są wg. katalogu NGK ,bo by były z oznaczeniem BKR5EQUPA  3566



#8 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 grudnia 2016 - 13:07

dzięki rob wlaśnie zamuwiłem termostat bo temperatura ma za duże skoki jak na mój gust jak sprawdzić czujnik temperatury a świece nie wiem jaki mają symbol ale w sklepie powiedzieli albo GM oryginalne albo ngk [ngk były droższe ]


Edytowany przez daniel.p, 02 grudnia 2016 - 13:11.


#9 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 grudnia 2016 - 13:14

Podepnij się pod kompa i sprawdź parametry, droższe ngk nie znaczy ze są lepsze. Dużo osób na forum używam gm i sobie chwala

#10 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 grudnia 2016 - 20:05

witam wczoraj nie miałem czasu więcej napisać na 14 do pracy a więc tak olej nie cieknie nowe uszczelki wypadanie zapłonu cyl 3 2 6 po ostatniej diagnostyce nic innego nie pokazuje świece ngk irydowe wg.katalogu gaz jest nowy w ostatnim czasie znacząco wzrosło spalanie lpg paliła 14-15 teraz 19 na miejscu po wymianie świec kilka dni spokój i znowu plewi to samo po wymianie cewki jak wypne aku kilka dni spokój i to samo jakie mają być czasy wtrysku benzyny ja mam cyl 135 około 3.2 cyl 246 około 4 czy jest coś czego diagnostyka nie pokarze np czujnik stukowy 

 

strony mają mieć zbliżony czas wtrysku, góra 0.1ms różnicy

na pb tak samo pokazuje ?



#11 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 08 grudnia 2016 - 18:56

witam po wizycie u mechanika jest tak sprawdzone wszystko i ok ale problem jest nadal pytanie czy przepływka ma mieć stałe napięcie 1.1v przy każdym zakresie obrotów i te świece NGK. chyba do wymiany na GM.



#12 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 grudnia 2016 - 20:31

Nie moze byc stale...musi plywać.

#13 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 18 grudnia 2016 - 20:07

witam jeszcze nie rozwiązałem problemu ale to sie zmieni właśnie dziś zakupiłem na ebay silnik od vectry 2.6 kompletny ze wszystkim co co jest przykręcone do silnika nawet skrzynia biegów  wymienie dekle na alu i po kolei wszystko co się da aż do skutku zaczne od przepływki a jak nie pomorze to i silnik na koncu silnik  jak ogarne temat to napisze co było.



#14 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 grudnia 2016 - 12:23

Szukajcie az znajdziecie. Wypadanie to typowy problem. Diagnoza - nieszczelne zawory  :(Te silniki chodzą na bardzo ubogiej mieszance - dlatego na zimnym jest ok a potem klapa.



#15 OFFLINE   daniel.p

daniel.p
  • 19 postów
  • Dołączył: 31-01-2016
  • Skąd: dobieszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 25 grudnia 2016 - 15:51

głowica była robiona raczej zawory odpadają ale sprawdze ciśnienie na cylindrach morze coś pokaże