Rok:2001automat
Silnik:2,6 v6 180 km witam jak w tytule silnik pracuje nierówno ale nie zawsze czasem na zimnym chodzi ładnie a jak się zagrzeje zaczyna nierówno pracować wszystko sprawdzone podciśnienia ,kolektor ssący szczelne nowe świece nowa cewka cyl 2.4.6 oryginalna po wymianie cewki kilka dni spokój i znowu błedy wypadanie zapłonu prosze o jakieś wskazówki morze to jakiś zimny lut
nierówna praca silnika 2,6 v6
#1 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2016 - 13:16
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2016 - 19:26
#5 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2016 - 00:49
A może olej zalewa cewki zapłonowe ja tak miałem wymiana uszczelki i po klopocie
jeśli jest coś innego niż ngk to mogą być "pod korek" zalane i nie zauważysz tego po pracy silnika
Rok:2001automat
Silnik:2,6 v6 180 km witam jak w tytule silnik pracuje nierówno ale nie zawsze czasem na zimnym chodzi ładnie a jak się zagrzeje zaczyna nierówno pracować wszystko sprawdzone podciśnienia ,kolektor ssący szczelne nowe świece nowa cewka cyl 2.4.6 oryginalna po wymianie cewki kilka dni spokój i znowu błedy wypadanie zapłonu prosze o jakieś wskazówki morze to jakiś zimny lut
lpg jest ? jak jest zrobić diagnostykę na gazie i bez gazu, w parametrach coś wyjdzie, sondy, czasy wtrysku i wtedy można bliżej szukać
#6 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2016 - 08:28
witam wczoraj nie miałem czasu więcej napisać na 14 do pracy a więc tak olej nie cieknie nowe uszczelki wypadanie zapłonu cyl 3 2 6 po ostatniej diagnostyce nic innego nie pokazuje świece ngk irydowe wg.katalogu gaz jest nowy w ostatnim czasie znacząco wzrosło spalanie lpg paliła 14-15 teraz 19 na miejscu po wymianie świec kilka dni spokój i znowu plewi to samo po wymianie cewki jak wypne aku kilka dni spokój i to samo jakie mają być czasy wtrysku benzyny ja mam cyl 135 około 3.2 cyl 246 około 4 czy jest coś czego diagnostyka nie pokarze np czujnik stukowy
#7 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2016 - 11:45
Sprawdzić czujnik temperatury płynu,bo tu wygląda na silnik pracujący cały czas na bogatej mieszance.Świece na pewno nie są wg. katalogu NGK ,bo by były z oznaczeniem BKR5EQUPA 3566
#8 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2016 - 13:07
dzięki rob wlaśnie zamuwiłem termostat bo temperatura ma za duże skoki jak na mój gust jak sprawdzić czujnik temperatury a świece nie wiem jaki mają symbol ale w sklepie powiedzieli albo GM oryginalne albo ngk [ngk były droższe ]
Edytowany przez daniel.p, 02 grudnia 2016 - 13:11.
#9 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2016 - 13:14
#10 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2016 - 20:05
witam wczoraj nie miałem czasu więcej napisać na 14 do pracy a więc tak olej nie cieknie nowe uszczelki wypadanie zapłonu cyl 3 2 6 po ostatniej diagnostyce nic innego nie pokazuje świece ngk irydowe wg.katalogu gaz jest nowy w ostatnim czasie znacząco wzrosło spalanie lpg paliła 14-15 teraz 19 na miejscu po wymianie świec kilka dni spokój i znowu plewi to samo po wymianie cewki jak wypne aku kilka dni spokój i to samo jakie mają być czasy wtrysku benzyny ja mam cyl 135 około 3.2 cyl 246 około 4 czy jest coś czego diagnostyka nie pokarze np czujnik stukowy
strony mają mieć zbliżony czas wtrysku, góra 0.1ms różnicy
na pb tak samo pokazuje ?
#11 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2016 - 18:56
witam po wizycie u mechanika jest tak sprawdzone wszystko i ok ale problem jest nadal pytanie czy przepływka ma mieć stałe napięcie 1.1v przy każdym zakresie obrotów i te świece NGK. chyba do wymiany na GM.
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2016 - 20:07
witam jeszcze nie rozwiązałem problemu ale to sie zmieni właśnie dziś zakupiłem na ebay silnik od vectry 2.6 kompletny ze wszystkim co co jest przykręcone do silnika nawet skrzynia biegów wymienie dekle na alu i po kolei wszystko co się da aż do skutku zaczne od przepływki a jak nie pomorze to i silnik na koncu silnik jak ogarne temat to napisze co było.
#14 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2016 - 12:23
Szukajcie az znajdziecie. Wypadanie to typowy problem. Diagnoza - nieszczelne zawory :(Te silniki chodzą na bardzo ubogiej mieszance - dlatego na zimnym jest ok a potem klapa.
#15 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2016 - 15:51
głowica była robiona raczej zawory odpadają ale sprawdze ciśnienie na cylindrach morze coś pokaże