Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Turbo do x25dt

Turbo td 2.5td

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mruwa88

mruwa88
  • 58 postów
  • Dołączył: 13-06-2016
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 29 wrzesień 2016 - 15:38

Jakie turbiny będą lepszą opcją do 2.5 td.lekko dotkniętego? Moja już czuje konczy żywota....

Wiem że bmw.30.D ale jakieś konkrety ? Jak dopasowaniem ?

A moze przy okazji regeneracji seryjnej można ja "wydrylowac" tylko czy normalna firma robiąc turbo sie tego podejmie?

Edytowany przez mruwa88, 29 wrzesień 2016 - 15:39.




#2 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 wrzesień 2016 - 22:39

3.0d pasuje do kolektora wydechowego, łapa silnika jest do przerobienia, układ wydechowy pasuje-może nie idealnie ale nie trzeba przerabiac, dolot pasuje, nie pamietam ale zimną strone turbiny treba jedynie ustawic-obrócić, gorzej ze sterowaniem, ale da się, 

powiem tak, ciekawy temat taka turbinka ale lepsze sterowanie elektro-podciśnieniowe lecz normalnie samemu nie zrobi, jak co mam turbo od 2.5dti

 

lepiej stara turbinkę zrobić na hybryde, powiem ze daje odczuwalne różnice, współpracuję z firmą która ogarnia takie tematy, ma w swoim 3.0dti turbinkę od 3.0d zrobioną na hybrydę, wirniki powiększone o 10mm, inny kształt łopatek, jest róznica po samej turbince, mam juz rok i uwierz że jeszcze ma się dobrze, gostek robi to z głową, robie u niego wszystkie turbiny jeszcze nikt się nie skarży. 

 

co do 2.5td to mało rozwojowy silnik, da się z niego zrobić 160KM bez ryzyka, miałem i w koncowej fazie 2.5td w kombi automat zamknął licznik,

jedyny problem tego silnika to właśnie słabo generuje moc ponizej 2000obr/min

 

2.5dti bardziej przyjazdny i rozwojowy choć droższy w modyfikacjach, obecnie mam 3.0dti i fajnie jedzie juz ponizej 1500obr/min a w oszczednej eksploatacji spokojnie na codzien 6l/100km mozna zrobić 


Edytowany przez bsje27, 29 wrzesień 2016 - 22:50.






Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: Turbo td, 2.5td