Witam. Co prawda nie mam omegi, ale jej starszego brata Rekorda E2, ale silnik ten sam. Przekładam silnik na mieszalniku i gaźniku na taki po remoncie i już na wtrysku i siłą rzeczy przydało by się zmienić instalację. Jednak przy informacjach które są w internecie to można sobie... no. Co macie w swoich autach i co by było najlepiej zamontować? Instalację mam w dowodzie czyli po prostu włożę nowszą. Konkretnie chodzi o parownik, komputer i wtryskiwacze.
Instalacja do C20NE
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 14:23
Nie chcę tego. Chcę mieć cywilizowaną instalację. Aktualnie mam 1 generację która jest nic nie warta.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 19:47
300-4
i dobre szybkie wtryskiwacze, baracudy/matrixy
między blosem a 4gen jest różnica w przyspieszeniu o długość auta na każdym biegu na korzyść 4gen, sprawdzone w astrach c20ne, na pb szły równo
#6 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 21:25
między blosem a 4gen jest różnica w przyspieszeniu o długość auta na każdym biegu na korzyść 4gen, sprawdzone w astrach c20ne, na pb szły równo
to znaczy ze blos był źle wyregulowany
nie wiesz co gadasz...Nie chcę tego. Chcę mieć cywilizowaną instalację. Aktualnie mam 1 generację która jest nic nie warta.
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 22:58
nie
sygnał wtrysku, obroty z cewki i sygnał z sondy do ustawienia mapy
#9 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 23:00
Hmm.. to w takim razie będę szukał tego staga, wtryski nowe a parownik to zobaczymy, albo ewentualnie BLOS. Dzięki wielkie Panowie za pomoc.
#10 OFFLINE
Napisany 15 września 2016 - 23:20
Edytowany przez technix, 15 września 2016 - 23:21.
#11 OFFLINE
Napisany 16 września 2016 - 06:48
Używka po regeneracji be?
Edit:
Mogę prosić link do tych wtryskiwaczy które będą ok?
Edytowany przez Vladimir, 18 września 2016 - 13:24.