technix ty chyba nie widziałeś jak wygląda v6 w omedze żeby nawet sprawdzić organoleptycznie pompę to muszę cała górę odkręcać
wspomaganie bardzo ciężko chodzi
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2016 - 23:37
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2016 - 19:35
#25 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2016 - 20:11
Panowie... mamy sobie pomagac, a nie h.. wie co.Widziałem, mnie uczyć nie musisz, choć właściwie do twojego poziomu wtajemniczenia mi wiele brakuje ( diagnoza bez otwierania maski)
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 01:38
Kolego. Zluzuj z tonu. Tu nie każdy musi się znać na mechanice pojazdowej.No próbowałem, ale z koniem bić się nie zamierzam
Robisz czarny PR dla forum/klubu. Zależy ci na tym???
PS. Kolega niech się przyslucha pracy pompy pod obciążeniem. Zepsuta pompa wyje. Do tego czuć to na kierownicy. Jak nie ma tych objawów to uszkodzenie serwotronika. Jak słychać wycie, albo czuć na kierownicy to wymień pompę. Koszt niewielki.
Olej przycinki gościa technix'a. Może i się zna, ale jego wypowiedzi odbiegają od standardów tego forum. Przynajmniej w tym temacie.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#28 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 08:43
Kingbos Twój problem może tkwić w siłowniku/czy jak to się nazywa od servotronica. Podobno wystarczy wyjąć, wyczyścić i wlozyc
tylko czy na pewno bo na zimnym silniku wszystko gra
#29 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 10:41
#30 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 19:19
Domyślam się, że jest jakiś elektryczny zawór, który odcina przepływ płynu przez kolumnę?
Czy on jest sterowany 12V? Ile pinów ma wtyczka?
#31 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 19:40
Wyjac przekaznik servotronica i cos bedzie wiadomo,ale to raczej pompa.
#32 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 22:12
#33 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2016 - 22:52
Czerwony z napisem servotronic ale moze byc tez czarny
Pompa nie może raz działać raz
Moze miec zmniejszona wydajnosc przy mniejszych obrotach,czyli dziala raz lepiej raz gorzej
#34 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 10:32
#35 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 11:44
#36 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 13:10
Na zimnym silniku masz ssanie i delikatnie wyższe obroty, a jak silnik się zagrzeje to obroty trochę spadają i wtedy ciężko chodzi. Po za tym jak jedziesz autem to rozwijasz jakieś prędkości a servotronic działa tak ze im większa prędkość tym siła wspomagania jest mniejsza. Wtedy może sie przycinać. Tak na chłopski rozum, mam tak samo i tyle udało mi się zaobserwować
tylko że ja ssanie się wyłączy to wspomaganie jeszcze działa dopiero po nagrzaniu silnika tak się dzieje
#37 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 13:42
#38 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 14:09
na moje coś jest ze stykami, łączą lub nie w zależności od temperatury (rozszerzalność)tylko że ja ssanie się wyłączy to wspomaganie jeszcze działa dopiero po nagrzaniu silnika tak się dzieje
#39 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 14:59
gdzie znajduje znajduje się przekaźnik servo bo szukam go i szukam nie ma do w kabinie pod kierownicą ani obok aku
Edytowany przez kingbos, 30 lipca 2016 - 16:02.
#40 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 16:16
w kabinie pod kierownicą
Wyzej,pod deska.