Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kontrolka TC


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 lipca 2016 - 16:04

Rok:2002
Silnik:2.6 v6
Witam.Jaka może być przyczyna zapalania się kontroli TC?Dzieje sie tak po przejechaniu kilku kilometrów i nie daje się jej wyłączyć.W czasie jazdy po zapaleniu sie lampki gdy wyłącze zapłon i włączę to dopiero po chwili się ponownie włącza.Miał ktoś coś podobnego?I gdzie szukać przyczyny?



#2 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 lipca 2016 - 17:07

Opony przód/tył mieszczą się w dopuszczalnym zakresie ??



#3 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 lipca 2016 - 19:01

Tak.Jak to się stało miałem przód i tył jednakowy 225/50/17

#4 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 lipca 2016 - 21:06

Pozostaje diagnostyka komputerowa lub kula ze szkła u wróżki.



#5 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 lipca 2016 - 21:15

Z tym drugim może być problem ;-)

#6 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 lipca 2016 - 21:22

przy zrypanej zbieżności i wyrobionych tulejach wahaczy też będzie wywalać błąd

i jeszcze zaolejone pierścienie przy dyfrze


Edytowany przez barteklodz, 03 lipca 2016 - 21:22.


#7 OFFLINE   norbi1974

norbi1974
  • 44 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 03 lipca 2016 - 23:31

Akurat mam drążek do wymiany i zbieżność była trochę kręcona.Jutro będę to robił i jechał na zbieżność ale awaryjnie po naprawie sprawdzę kompem