Skrzynia automat jest taka sama w omedze jak w e39 to znaczy ze masz włożone M57Nd30 na osprzęcie od y25dt?Nie wiem co gosc podpinał ale miał podgląd na parametry zeczywiste i powiedział ze pompa wysokiego cisnienia jest ok .taki jest teraz plan sprawdzimy jutro przelewy bo auto stanowczo za mocno dymi na czarno aha i ten gosc mi powiedział ze to silnik z e60 i skrzynia automat tez jest z bmw
Omega 3.0 dti odciana obroty
#21 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2016 - 14:13
#22 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2016 - 22:55
#23 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2016 - 09:31
To jakbyś mógł spisać dane ze skrzyni i najlepiej z silnika też bo jestem cholernie ciekawKoles zapytał czy skrzynia ma pozycioner w srodku czy na zewnątrz u mnie jest w srodku skrzyni i jest bezstopniowa jakos to sie nazywa svt czy jakos tak on mowił . A co do instalacji to sam nie wiem jaka jest, sterownik był orginalny z 2.5 a osprzet wyglądał tak ze turbo i intercooler był z 2.5 a reszta byla z 3.0
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2016 - 23:48
Mnie też to dziwi najlepiej jak spisze dane ze skrzyni biegównie kojarzę aby BMW miło skrzynię CVT
#26 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2016 - 16:31
ma skrzynie jak w kazdej y25dt, mechanik pierwszy raz w zyciu pewnie widział taka skrzynie
#27 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2016 - 19:40
#28 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2016 - 13:06
moja tez zmienia biegi bardzo płynnie i komfortowo, jakby co mam pompe cr 1300bar 2.5/3.0d e39
#29 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2016 - 19:03
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2016 - 04:55
pompa cr ma duży zapas wydajności, moja przy pełnym obciążeniu trzyma na ok 1300bar, nawet przy zamkniętym liczniku da dyma na czarno jak docisne do spodu jeszcze