Omega 3.0 dti odciana obroty
#1 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2016 - 14:06
Silnik:3.0 dti
Witam a wiec tak kupilem omege z przelozonym silnikiem z 2.5 na 3.0 i odcina obroty przy okolo 3500 obr nie moge sie polonczyc z kompem bo nikt w okolicy nie ma odpowiedniego kompa co robilem bo i tak to musialem ogarnąc wywalony egr zamontowane turbo od 3.0 bo było od 2.5 zalozony duzy intercooler zrobiony soft na silnik z bmw odrazu ulepszony i po tym nic sie nie zmienilo dalej odcina zdiołem ssący klapy byly odłączone i zostawione w pozycji otwartej podcisnienie między zaworkiem a gruszką klap . Gdzie szukac problemu odpiolem czujnik polozenia walkow i sie przejechalem i tak samo kontrolka od silnika sie nie zaswieca .... gdzie szukac ? Bede zmienial teraz filtry ...
#2 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2016 - 20:46
zapewne pompa progowa niewydala, do wymiany, do baku tez trzeba by zaglądnąć bo sitko zamulone
#3 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2016 - 22:46
#4 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2016 - 22:54
Jak jeszcze coś pompuje, to na rozruch wystarczy. Przy większym zapotrzebowaniu na paliwo, może nie wydolić.
Bez kompa to loteria, jest wiele el. mających wpływ na w/w objawy.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#5 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2016 - 23:28
#6 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2016 - 05:36
#7 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2016 - 17:47
#8 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2016 - 18:02
Edytowany przez bolecq2, 21 czerwca 2016 - 18:02.
#9 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2016 - 19:42
Edytowany przez Ardian, 21 czerwca 2016 - 19:44.
#10 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 20:22
#11 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 20:35
#12 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2016 - 23:37
Edytowany przez lukwel, 25 czerwca 2016 - 23:37.
#13 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2016 - 09:29
#14 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2016 - 13:58
Aha i on nie przechodzi w tryb awaryjny do tej pory nawet nie zaswieciła sie kontrolka silnika po prostu obrotu nie idą dalej dopiero jak zmieniłem pompke na mocniejszą to podczas przyspieszania ostrego zapala sie kontrolka silnika
#15 OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2016 - 14:11
#16 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2016 - 11:22
#17 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2016 - 13:37
błąd cisnienie paliwa
Podaj nr błędu.
Zawór regulujący ciśnienie paliwa (ten na powrocie) ustaw na 4 - 4,2 bar.
Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia na listwie CR.
Używaj znaków przestankowych , powyżej dwóch zdań bełkot wychodzi
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2016 - 15:54
#19 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2016 - 19:55
#20 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2016 - 12:08