Witam!
Jestem szczesliwym posiadaczem omegi B 2.0 16v + LPG
Problem jest nastepujacy:
2 dni temu auto zaczelo dziwnie szarpac i na gazie i na benzynie(na gazie duuuzo mocniej)
wiec pojechalem podpiac sie pod komputer - diagnoza - sonda lambda
wiec nic tylko lece kupic oraz wymienic sonde (bosch serwis orlowski)
po wymianie na nowa problem pozostal:(
orlowski stwierdzil ze dostaje sie tam gdzies powietrze i naprawil ale.....
auto na gazie jezdzi tak jak wczesniej czyli zle,a na benzynie jest lepiej ale wyczywam chwilowe braki mocy(bardzo delikatne szarpniecia - nie wyczuwalne dla mechanika)
co ciekawe auto i na gazie i na benzynie przyspiesza normalnie tylko podczas rownej spokojnej jazdy sie to dzieje.....
prosze o pomoc......
0
Powazny problem
Rozpoczęte przez
jaga_
, 04 sty 2008, 18:48
5 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 18:48
#2 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 19:13
Ok - najpierw odepnij na noc aku, rano podepnij i zobacz jak jest. Zaczniemy od przywrócenia ustawień ECU
#3 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 19:22
Tak zrobie.....
Powiedz mi a gdzie do mech jechac jak nie do orlowskiego (to na wypadek jakby nie zadzialalo)
wyczytalem tez na forum ze w podobnych przypadkach wymieniali swiece i przewody,ja je wymienialem jakis rok temu....moze znow do nich zajrzec?
Powiedz mi a gdzie do mech jechac jak nie do orlowskiego (to na wypadek jakby nie zadzialalo)
wyczytalem tez na forum ze w podobnych przypadkach wymieniali swiece i przewody,ja je wymienialem jakis rok temu....moze znow do nich zajrzec?
#4 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 19:27
może nie wymieniaj ale zajrzyj do nich
Zostaje Grzesik Opel Serwis na Niebuszewie
Zostaje Grzesik Opel Serwis na Niebuszewie
#5 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 19:39
a mam pytanie
mozliwe jest aby jeszcze jakies nieszczelnosci pozostaly i dlatego tak sie dzieje?
i jeszcze jedno wymienialem ostatnio uszczelke pod glowica i silnik byl rozbierany
czy mozliwe ze wtedy jakis wezyk sie rozlaczyl czy ew zostal zle podpiety?
mozliwe jest aby jeszcze jakies nieszczelnosci pozostaly i dlatego tak sie dzieje?
i jeszcze jedno wymienialem ostatnio uszczelke pod glowica i silnik byl rozbierany
czy mozliwe ze wtedy jakis wezyk sie rozlaczyl czy ew zostal zle podpiety?
#6 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2008 - 21:02
Podjedź zobaczymy, masz przeciez taki sam silnik jak ja