Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Klekotanie po wymianie oleju.Silnik 2.6v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
114 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 listopada 2015 - 18:49

Otoz silnik mi stukal na zimnym jak by jeden popychacz.Kupilem juz tak bylo.Postanowilem zmienic olej bo nie wiem co tam bylo wlane.Jak wyciąglem filtr oleju to sie przerazilem.Byl taki zaje....wlalem plukanke do silnika przed wymiana.Zalalem olejem valvoline 10w40 i teraz jakos glosniej silnik chodzi.Silnik 2.6 v6 co radzicie



#2 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 listopada 2015 - 19:02

Ktoś bardzo dawno nie wymieniał oleju,albo tylko dolewał,bo skąd taki syf?

Przejedź sie ze 100 km i wtedy zobacz.Mi 2.0 też klekotał po wymianie,ale jak pojechałem 70km i spowrotem to chodził cichutko.
2.6 kupisz w dobrym stanie za małe pieniądze.Odrazam allegro i to bardzo.Dużo chłopaków kupiło minus-totalus!!

#3 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 14 listopada 2015 - 19:12

Plukanka rozrzedzila cały olej w szklankach i teraz muszą się poprawnie napełnić nowym olejem, tak jak digi mówi pojeździj trochę i zobacz co się stanie. Ja tez za pierwszym razem robiłem plukanke lm i zalewem valvoline 5w50 i tez trochę klepaly szklanki ale po kilkudziesięciu kilometrach się uspokoiło, teraz leje tez valvoline ale 10w40 i jest spokój

Edytowany przez Marcin1989sc, 14 listopada 2015 - 19:14.


#4 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 listopada 2015 - 19:26

Do silnika V, nie lej 10w40-tak uważam
Raczej 5w40 syntetic nie semi syntetic.
Nic mi nie klepie,jedynie szkoda mi nowych opon :F

#5 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 listopada 2015 - 20:37

Nie znam przebiegu orginalnego wiec zalalem 10w40.A co do v dedykowany 5w40?
Kupilem niby od pedantow.Kitow nawciskali ze to nowy motor a nawet filtra nie zmienili.Zdjecia filtra nie dam bo sie przezegnacie

#6 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 listopada 2015 - 23:02

zrób z 1000km nie oszczędzając i zalej 5w40

przebieg to tylko informacja kiedy i co należy wymienić aby nie stanąć na drodze



#7 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 listopada 2015 - 08:09

Czyli V lepiej chodzi na pelnym syntetyku?

#8 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 15 listopada 2015 - 10:01


Czyli V lepiej chodzi na pelnym syntetyku?
NIE

#9 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2015 - 10:12

Nie,bo?Nie??

Te....wymieniacz silników,weź mi to wytłumacz :F

Edytowany przez digi, 15 listopada 2015 - 10:13.


#10 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 listopada 2015 - 11:37

Hmm jedni jezdza na 10w40 jedni 5w40.I co tu najlepsze dla v

#11 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 15 listopada 2015 - 11:44

Nie,bo?Nie??

Te....wymieniacz silników,weź mi to wytłumacz :F

nie :p



#12 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2015 - 12:22

jeno wlać i cisza jak makiem zasiał :F

 

http://nokautimg2.pl...40-5-litrow.jpg



#13 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 listopada 2015 - 13:27

V6 potrzebuje rzadkiego i dobrej jakości oleju.Nadchodzi zima i przy mrozie olej 10w40 robi sie gestszy niż 5w40 lub 5w50.Nie tylko chodzi o temp na minusie ale także o jakość oleju.5w40 lotosa/orlenu to nie samo co np motul,millers.Na oleju nię ka co szczedzic..lepiej zjeść schabowego z bigosem i ziemniakami niż zapiekanke z barze "u pani Krysi".Niby po jednym i po drugim głód ustaje ale różnica jest.Jeżeli filtr był tak zabity to wg mnie pojeździj trochę na tym oleju co już masz zalany kilka tysięcy km i go zlej i zalej dobrej jakości np 5w40

#14 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2015 - 14:10

Bingo!!
Ja nie wiem jaki był olej,ale było coś tam słychać,fakt ze nie było auto odpalane ponad 6 m-cy.
Obecnie mam Motula xcess 5w chyba 40 i jest mjut malyna na tym sytetyku.
Pozatym jakbył szlam,to bym zrobił tak jak mowisz adi.

#15 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 listopada 2015 - 14:44

Karls mam nadzieję że silnik jeszcze będzie Ci służył dłuuugo bezawaryjnie mimo tego co w nim "pływało"..

#16 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 listopada 2015 - 14:58

Zobaczymy co bedzie sie dzialo.Mam zamiar pojezdzic teraz troche w miedzy czasie uszczelnic pokrywy zrobic rozrzad jak bedzie ciszej.Potem zmienie tak jak radzicie 5w40.Ktory lepszy Motul czy Valwoline

#17 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 listopada 2015 - 15:23

Jeden i drugi jest ok,ważne żeby z pewnego źródła..podrabiaja oleje.Jakiś czas temu kupiłem dwie bańki po 1 l Elfa w sklepie do auta kolegi i podczas odkrecania obu obraczka pod nakretka w ogóle nie odpadła i po oproznieniu zakreciłem je i ponownie otworzyłem i nic dla zabezpieczenia się nie stało..a pod nakretka elf w 1l sreberka nie ma więc teraz można lać co popadnie i sprzedawać najtańszy olej i oszukiwać kupujących..to tak poza tematem

#18 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 listopada 2015 - 15:39

To mi sie jeszcze tak nie zdazylo.Sreberko bylo i obraczka puscila.Dobra zdam relacje na bierzaco co sie bedzie dzialo
To mi sie jeszcze tak nie zdazylo.Sreberko bylo i obraczka puscila.Dobra zdam relacje na bierzaco co sie bedzie dzialo

#19 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 15 listopada 2015 - 21:06

Korek sie zrobil taki.
Moze ta plukanka wiecej zlego zrobila niz dobrego
A filtr oleju jak bym zalozyl odwrotnie z tego szoku?

Załączone pliki



#20 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2015 - 21:12

Z tego co Ja wiem,a sam tez tak robiłem,ze płukanka robi z uszczelniaczy zaworowych kupę.One sa juz i tak zmęczone a ten kwas je po kroć uszkodzi!Potem robiłem głowice :F, bo chciałem być madrzejszy.
Remont silnika cie czeka i tyle.