Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Sprężyny z R4 do V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2015 - 14:10

Panowie, może ktoś z was zna temat. Jak założę do siebie sprężyny h&r od miśka, to teoretycznie przód powinien siąść niżej, bo mam vałke. Ale jeśli w V6 ciężar nie rozkłada sie równo miedzy sprężyny, to nie siądzie równo. Wiecie może wiecie jak to jest z tymi ciężarami na oś/każde koło z osobna? Pisalem do sklepu, który oferuje takie sprężyny i nie polecają, odpisali ze auto może falować, ponieważ sprężyny będą mniej twarde. Jest szansa, że moje B8 utwardza? Na ori sprężynach jest juz dość sztywno. Pytam, bo podoba mi sie wizja wyższego tyłka niż przod. Face down ass up :d

Edytowany przez Bolo94, 23 wrzesień 2015 - 14:12.




#2 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 wrzesień 2015 - 14:24

Nie kombinuj i nie rób druciarstwa. Sprężyny, ich skok, ugięcie, odporność na przeciążenia itd. jest ściśle obliczony na daną masę. O kwestii bezpieczeństwa w krytycznej sytuacji nie wspominam... Dozbieraj/poczekaj na sprężyny do V6. Kiedyś coś Rafke w poprzedniej omedze motał ze różnymi sprężynami.
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#3 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 wrzesień 2015 - 14:35

Może nie tyle kwestia finansów tu gra role, co wizja niskiego przodu. Ale faktem jest, że bezpieczeństwo gra tu pierwsze skrzypce.

#4 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Skąd: Grójec WGR
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 wrzesień 2015 - 10:55

Jakoś 2 lata latałem na Irmscherach od r4 i nic niebezpiecznego się nie działo... sprężyny po zdjęciu również całe bez żadnych uszczerbków... siadła niżej i tyle, stała równo...

Dodany obrazek