Czy moze to byc uszczelka pod glowica??
#1 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 16:00
a obejrzalem silnik ze 40 razy wycieku nie ma nigdzie
Auto jest z klimatrnikiem i gazem
Z gory dzieki
#2 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 16:23
#3 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 16:34
#4 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 20:17
wszytko to jest dokładnie opisane na forum poszukaj trochęA zawor trojdrozny ?? Gdzie to jest?? A jakie sa obiawy pekniecia uszczelki?? A moze to byc blok pekniety??
#5 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 00:09
#6 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 07:10
nie mam gazu w omedze , ale mialalem w innym samochodzie ,
przy gazie jesli jest duzy brak plynu czesto , prawie zawsze leci uszczelka ,albo po jakims czasie .
I nie zawsze przy ubytku plunu pokazuje ze w silniku sie gotuje . czasem tylko podwyzszona temp pokaze.
jesli ubyloby z 1-2 litry , to w miare spoko , ale przy 4 ... koledzy maja racje to prawie napewno uszcelka pod glowica
#7 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 07:25
Mi cechanik w lodzkim powiedzial 1200zl z kompletna regeneracja glowicy. Duzo czy malo??
#8 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 08:21
#9 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 08:46
Z gory dzieki Chlopaki za porady !!
Jutro bede szukal dobrego mechaniora i do roboty...
#10 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 08:53
#11 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 08:55
#12 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 09:13
To normalnie masakra... Autko jest super ale mnie zadziwila tymi naglymi usterkami
No nic mam nadzieje ze to bedzie tylko uszczelka i da sie to w miare szybko zrobic i Tanio hehe.
Jak bede cos wiedzial to sie tutaj napewno odezwe . Dzieki Chlopaki...
#13 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 09:54
Jedno jest pewne bez grzebniecia niczego sie nie dowiemy...
Bylem przed domem i ja odpalilem Mysle sobie moze sie naprawilo ale d*pa jak zimna to ok jak sie rozgrzeje to leci biala chmurka az milo...
Jutro bede dzialal..., ale ile moze wziac za taka naprawe uszczelki mechanik??
#14 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 19:34
#15 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 10:04
Daj znać co było bo aż jestem ciekaw...
Wspólczuje i pozdrawiam!!
P.S. Szczęście w nieszczęściu że masz rzędówke, ja mam walniętą uszczelke w V6
#16 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 11:59
Jak wroce to zaraz tutaj napisze co mi powiedzieli!
Pozdrawiam
#17 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 13:10
Ale jeden pan mi powiedzial ze jak jest uszczelka pod glowica to na odkreconym zbiorniczku przy dodaniu gazu powinno sie wylac (jak poszla uszczelka) no i pan sprawdzil ze przy 5tys obr/m woda sie podnosi i sie wylewa.... drugi powiedzial ze termostat do wymiany a reszta ze mam gdzies wyciek bo silnik chodzi idealnie....
Takich mam majstrow w miescie ze strach im dac rower do naprawy a co dopiero samochod!!
Napiszcie co o tym MYSLICIE???? :bad:
#18 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 14:08
ja raczej tez obstawiam uszczelke
#19 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 17:37
Mechanik ocenil ze to uszczelka pod glowica dlatego ze ... jak pisalem wczesniej ze mi chlodnice rozwalilo to mechanik powiedzial ze jak poszla uszczelka to cisnienie sie takie zrobilo ze gdzies musialo ujsc i rozwalilo chlodnice..?? Jest to mozliwe???
Umowilem sie z nim za poltora tygodnia na naprawe i dlatego jeszcze mam pytanko...
Jak to bedzie uszczelka pod glowica to co planowac ja sprawdzic na stole cisnieniowym czy czasem nie peknieta i cos jeszcze jakies uszczelniacze czy cos??? i jeszcze jedno do srawdzenia glowicy jak wyzej pisalem trzeba ja rozbierac do gola???
Mam tyle pytan dlatego ze chce zeby moje auto chodzilo jak wczesniej a wczesniej llatalo
Odpiszcie co otym myslicie OK Dzieki za wszystko Czekam na wasze opinie
#20 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2008 - 21:01
Sprawdzałeś w końcu te spaliny, bo coś nie mogłem się doczytać :mrgreen:
A co do mechaników to każy ma troszke racji...najlepiej byłoby rozebrać i tyle ale tu chodzi żeby nie rozbierac i naprawić bo to koszt
Pozdro!