Szarpnie miedzy ASB a dyfrem podczas przyspieszania.
#1 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2015 - 11:03
#2 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2015 - 19:11
#3 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 10:08
Szarpanie to albo zużyte łączniki elastyczne wału,albo podpora wału ma luzy albo wywalone tuleje na tylniej belce.No chyba,że jakieś problemy ze skrzynią zaczynają się dziać,ale ja bym zaczął od tych najprostszych do sprawdzenia.
Wszystko to co wymieniłes mam po wymieniane zero luzu wszystko ok, tylko te szarpniecie jest takie dziwnie jak by cos sie w skrzyni rozpedzao od 800 obr. daj my na to do 2900obr/min.(w zaleznosci jaka predkość)Niewiem czy obroty silnika jadąc np. 130km/h puszczajac pedał gazu powinny spać do 800obr./min. czy powiny trzymać sie tak koło 3000obr/min.sam juz niewiem ???bo u mnie spadaja i po ponownym do daniu gazu jest te dziwne szarpniecie.
#4 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 10:52
Edytowany przez sypus, 25 sierpnia 2015 - 10:52.
#5 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2015 - 22:39
wygląda na to że rozpina konwerter a nie powinien, obroty powinny spaś ale grupo powyżej 1tys, nie na "jałowe"
Edytowany przez barteklodz, 25 sierpnia 2015 - 22:39.
#6 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2015 - 07:06
#7 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2015 - 12:53