[OB & OBFL] Zmiana skrzyni z manuala na automat
#1 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:02
Postanowiłem się rozeznać w temacie czy warto (to, że warto to już wiem) i jaka jest droga zmiany z manuala na automat. Pomijając fakt, że muszę mieć komplet wszystkich gratów, które idą w parze z automatem to czy coś dodatkowo trzeba wiedzieć? Co z komputerem i wyświetlaniem ewentualnych komunikatów tyczących automatu? Jak z kontrolką "S"? Proszę znających temat o konkretną dawkę wiedzy na ten temat
P.S.
Może znajdzie się ktoś taki, kto ma sprawny automat i chce zmienić na manuala. Możnaby zrobić machniom a mam świeżutko zregenerowane sprzęgło także jest cop brać
#2 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:31
#3 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:43
#4 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:48
http://forum.omegakl...ead.php?t=31830Postanowiłem się rozeznać w temacie
bo to prawie odwrotnośc:
http://forum.omegakl...ead.php?t=42831
irzyk, do tfasero chcesz wstawić automat:zdziwnienie:
muszę mieć komplet wszystkich gratów
tu masz, jak chłopaki kupowli automat:
http://forum.omegakl...ead.php?t=78462
ale widzę po tematach, ze niełatwa droga przed Tobą :tak:
#5 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:53
Kurcze jak ja szukałem, że tego nie znalazłem?http://forum.omegaklub.eu/showthread.php?t=31830
Ja kocham mojego XEVirzyk, do tfasero chcesz wstawić automat
#6 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 08:56
#7 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 09:41
wszystko mechanicznie proste... ale trzeba zwalić deskę i rozpruć instalację...
bo asb ma swojego kompa pod nogami pasażera...
Oczywiście można go zamontować gdzie indziej...
Ale podstawa to ori wiązka... bo bez tego nie ruszy...
+ przycisk pod pedał gazu "kik dałn"
+ tempomat o ile jest, to do przerobienia...
+ chłodnica oleju i przewody
+ zaślepienie przewodu ze zbiorniczka do wysprzęglika
Mida można sobie darować.. bo tam się świeci tylko "Automatik gir boks"
a i tak będzie choinka na diodach przy lewarku... w razie błędu
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#8 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 09:50
mam 1 omę w manualu a 2 w asb więc wiem jaka jest różnica !!!
#9 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2014 - 19:12
nie ma czegoś takiego.Czujnik jest na lince gazu.+ przycisk pod pedał gazu "kik dałn"
#10 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2015 - 20:20
Pytam Was:
Czy warto jest zmienić skrzynię z manuala na automat w Omie B FL 2.6 V6?
Otóż trafiło się tak, że do kupna mam Omegę 2.6 V6 z uszkodzonym silnikiem i skrzynią manualną. I chciałbym je połączyć jakoś
1. Moja Omega 2.6 V6 automat:
+ sprawna skrzynia
+ sprawny silnik
- tragiczna blacha
- słabe wyposażenie
mam dodatkowo jeszcze automatyczną skrzynię z Omegi B 2.5 V6 '98 - w pełni sprawna, w razie W
2. Omega B FL 2.6 V6 manual:
+ bogato wyposażona
+ zdrowa blacha
Ogólnie jest bardzo zadbana
- roj*ebana skrzynia
- wydmuchana uszczelka spod głowicy + parę innych usterek (nie opłaca się naprawiać)
Myk który chciałbym zorbić, to do 2 Omegi wrzucić silnik i automat z 1 Omegi.
Poratujcie opinią i podzielcie się doświadczeniem w takiej sprawie.
Czy bardzo skomplikowaną operację trzeba wykonać? Czy przy kablach trzeba będzie dużo grzebać? No i czy się opłaca?
Pozdrawiam
#11 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2015 - 11:50
#12 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 11:26
#13 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 12:22
#14 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 16:13
roboty wcale nie ma duzo,zadnych wiazek nie trzeba przenosci,chyba,ze tylko dla estetyki,mialem przerabiane u siebie i wcale jakos to skomplikowane na moje oko to nie bylo,na forum jest wszystko ladnie opisane,jak sie dobrze za to wezmiesz,to dwa dni ogarniete,majac takiego dawce.PrZy kablach kilka mostkow na piny dac i po krzyku
Ale on chce z manuala na Automat:) A ty miałeś odwrotnie Musi przełożyc wiązkę
#15 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 16:18