#1 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2015 - 17:59
#2 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2015 - 11:26
Edytowany przez Aros, 20 lipca 2015 - 11:26.
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2015 - 16:01
dokladnie wywal katy i po klopocie,mialem to samo,do 3 tys git powzyej gumki strzelalyzapchany wydech
#5 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2015 - 17:16
#6 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2015 - 17:40
#7 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2015 - 18:06
#8 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 09:41
Tu masz schematy z omega owners, w wersji do z akumulatorem i bez. To są schematy od anglika wiec u ciebie serwo i filtra kabinowy bedą po przeciwnej stronie silnika
Edytowany przez Skit, 02 sierpnia 2015 - 09:43.
#9 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2015 - 18:14
weź się nie ośmieszajWitam Skit lukałem na te silniki i nie mam pojęcia na jednym jest tak a na drugim jest co innego ......
#10 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2015 - 12:13
weź się nie ośmieszaj
Spoko, spoko, niech pyta:) Po to jest forum Tylko nazwa tematu do zmiany zgodnie z regulaminem
Edytowany przez Skit, 03 sierpnia 2015 - 12:37.
#11 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2015 - 15:24
#12 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2015 - 16:42
https://www.dropbox.....49.40.mp4?dl=0
https://www.dropbox.....41.23.mp4?dl=0
I jeszcze taka fotka do tego:
https://www.dropbox.....33.15.jpg?dl=0
#13 OFFLINE
Napisany 25 października 2016 - 10:52
OD przewodu od serwa - dwa przewody - pierwszy do akumulatora podcisnien kolo filtra kabinowego w podszybiu(z akumulatora dalej wpada do kabiny na klimatronik i wraca na trójdrożny za silnikeim). Na drugim jest trójnik - z jednej strony do sterowania podciśnieniem odkurzacza przy lampie od kierowcy, Drugi leci do multiramu przy chłodnicy. Tam kolejny trójnik, jeden na zawór sterujący przepustnicą multiramu(od strony silnika), drugi na akumulator podciśnień na multiramie, skąd leci dalej na przepustnice z tyłu na dolocie. Akumulatory podciśnień nie są dwukierunkowe, wiec musisz zwrócić na to uwagę. Jesli masz rocznik ponizej 1997 to nie bedzie prawdopodobnie akumulatora na multiramie. Wtedy podciśnienie które z niego szło, leci bezposrednio z trójnika na zawór z tyłu dolotu
Tu masz schematy z omega owners, w wersji do z akumulatorem i bez. To są schematy od anglika wiec u ciebie serwo i filtra kabinowy bedą po przeciwnej stronie silnika
Edytowany przez PiotrekGdynia, 25 października 2016 - 11:00.
#14 OFFLINE
Napisany 25 października 2016 - 14:52
Jak czytam ten opis to nie zgadza mi się to ze schematami, od serwa odchodzą dwa przewody podciśnienia, ale to ten z trójnikiem idzie do akumulatora podciśnień koło filtra kabinowego a ten pojedynczy do sterowania podciśnieniem odkurzacza?? Czy się mylę?
dobrze gadasz
http://forum.omegakl...6/#entry1010068
Edytowany przez robert514, 25 października 2016 - 14:54.