Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] 3.2 Kme gold, hana zielone


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 28 kwietnia 2015 - 21:55

Witam,

Mam taki zestaw jak w tytule.

Mam kilka pytan uzytkownikow zielonych hanek i posiadaczy KME Gold 8mm - silnik 3.2 lub 3.0...

Do uzytkownikow hanek zielonych:
1. Jakie cisnienie macie ustawione dla tych wtryskow? Jakie powinno byc ustawione optymalne cisnienie dla tych wtryskow.

Do uzytkownikow KME Gold:
Czy temp. 40oC na parowniku nie jest zamala? dlaczego pytam. a to dlatego ze podczas postoju temp. parownika wzrasta do okolo 70oC, a podczas jazdy ze stala predkoscia (110-120km/h) spada do okolo 40oC.
2. Czy to normalne przy tym parowniku?

3. Odnosnie tego co wyzej pisalem; czy temp. parownika ma wplyw na cisnienie? Tzn. jezeli ustawilem 1.2bar przy +-65oC, to czy cisnienie ktore ustawilem powinno byc takie samo przy temp. 40oC?

Wydaje mi sie ze spalanie na gazie jest za duze... przy 120km/h na benie spala 10-10.5 l/100km, na gazie na tej samej trasie ta sama stala predkosc 14 l/100km.
Powinno byc +/-10% wieksze spalanie... a jest duzo wieksze.

#2 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 29 kwietnia 2015 - 07:13

Do uzytkownikow hanek zielonych:
1. Jakie cisnienie macie ustawione dla tych wtryskow? Jakie powinno byc ustawione optymalne cisnienie dla tych wtryskow.

Optymalne ciśnienie to takie, którego nie brakuje przy obciążeniu. Po podpięciu pod komputer można by konkretniej na ten temat powiedzieć. U mnie w 2.5 mam 1.1 bara przy zielonych, ale dałoby radę zejść poniżej bara i też by było ok.

Do uzytkownikow KME Gold:
Czy temp. 40oC na parowniku nie jest zamala? dlaczego pytam. a to dlatego ze podczas postoju temp. parownika wzrasta do okolo 70oC, a podczas jazdy ze stala predkoscia (110-120km/h) spada do okolo 40oC.
2. Czy to normalne przy tym parowniku?

To nie jest normalne, jak masz wpięty parownik w układ chłodzenia? Parownik powinien trzymać temperaturę w miarę stałą.

3. Odnosnie tego co wyzej pisalem; czy temp. parownika ma wplyw na cisnienie? Tzn. jezeli ustawilem 1.2bar przy +-65oC, to czy cisnienie ktore ustawilem powinno byc takie samo przy temp. 40oC?

Może się delikatnie różnić.

Wydaje mi sie ze spalanie na gazie jest za duze... przy 120km/h na benie spala 10-10.5 l/100km, na gazie na tej samej trasie ta sama stala predkosc 14 l/100km.

To wskazania komputera pokładowego czy obliczenia z dystrybutora?

Powinno byc +/-10% wieksze spalanie... a jest duzo wieksze.

Nie 10, a 20 nawet do 30% większe.

#3 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 29 kwietnia 2015 - 07:40

To nie jest normalne, jak masz wpięty parownik w układ chłodzenia? Parownik powinien trzymać temperaturę w miarę stałą


http://forum.omegakl...018&postcount=1

Wpiety mam jak 1b.

To wskazania komputera pokładowego czy obliczenia z dystrybutora?


Paliwo i gaz z dystrybutora.

Zaraz wrzuce jakis filmik kory lepiej pokaze to co sie dzieje.

#4 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 kwietnia 2015 - 09:15

http://forum.omegakl...018&postcount=1

Wpiety mam jak 1b.


proponuję zmienić na sposób 1a :D

#5 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 29 kwietnia 2015 - 10:54

u mnie w 3.0 zawsze temp. gold trzymał ok. 90 stopni. Ciśnienie 1,1 bar na zielonych hanach.

#6 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 29 kwietnia 2015 - 11:51

u mnie w 3.0 zawsze temp. gold trzymał ok. 90 stopni. Ciśnienie 1,1 bar na zielonych hanach.


A jakim sposobem masz podlaczone?
1a czy 1b?

U mnie ponizej 1.15 bar wyswietla komunikat ze wtryski w pelni otwarte, zaznaczam ze tylko przy pelnym bucie (obciazeniu). Czyli 1.2 musi byc...

Czy cos jest nie tak z parownikiem?
-Cisnienie na postoju ustawilem na 1.45bar... Temp. parownika 70oC
-Przy jezdzie z predkoscia 50kmh po miescie utrzymuje sie na poziomie 1.30-1.32bar Temp. parownika 55oC
Przy jezdzie po autostradzie 110-120kmh temp. parownika wynosi okolo 40oC; cisnienie 1.25 bar...
-Gaz do dechy cisninie spada do 1.15bar...

Parownik byl niedawno wyczyszczony i zregenerowany...

#7 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 kwietnia 2015 - 11:57

A w ktorym miejscu dokładnie masz parownik?

#8 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 29 kwietnia 2015 - 12:38

chyba 1a dawno to podłączałem.

#9 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 29 kwietnia 2015 - 12:41

Pod zbirniczkiem wyrownawczym.

I jest podlaczony trojnikiem tak jak 1.b.

#10 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 29 kwietnia 2015 - 12:51

na pewno się wpinałem koło zaworu 3d, coś mi się kojarzy że jeden króciec był szeregowo

#11 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 29 kwietnia 2015 - 13:57

Strasznie duże masz te spadki ciśnienia.
Ja na wtryskach Reg Fast i Goldzie co prawda nowym) ciśnienie na postoju miałem ustawione 1.20 i przy max bucie zchodziło do 1.14.

#12 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 29 kwietnia 2015 - 19:17

Chyba wymienie parownik na nowy, czyli nie powinno byc takich spadkow cisnienia przy tym reduktorze?

#13 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 29 kwietnia 2015 - 19:34

ty masz w ogole jakies magiczne spalanie,moja mi pali 11 przy takiej predkosci,na wtryskach omwl i jakims dziadowym reduktorze,do tego nie mam jakis spadkow mocy,ani ceregieli z temperatura

#14 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 29 kwietnia 2015 - 22:10

Czy oplaca sie wstawiac KME Twin?

#15 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 19 października 2015 - 10:04

Wstawilem KME Twin, Spadki cisnienia sa identyczne jak na Goldzie. Po rozwierceniu wielozaworu z 3.5mm na 4mm nic sie nie zmienilo. Spadki sa ciagle takie same. Gaz jest doprowadzony rurka miedziana 8mm.

 

Nigdzie nie moglem znalezc zadnego tematu odnosnie dopasowywania wielozaworu do mocy silnika.

 

Czy 4mm w wielozaworze to nie za malo dla 220KM?



#16 OFFLINE   marcin85

marcin85
  • 117 postów
  • Dołączył: 22-12-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 października 2015 - 13:43

A nawierty w kolektorze przy wtryskiwaczach benzynowych, ja na goldzie nie mialem zadnych problemow, tym bardziej na 8mm



#17 OFFLINE   MrChrysler

MrChrysler
  • 327 postów
  • Dołączył: 05-12-2010

Napisany 21 października 2015 - 20:56

z tego co pamietam to chyba wstawilem 3mm