właśnie wróciłem z pierwszego "przeglądu" - Pan podpiął kompa pogmerał coś i stwierdził, że wszystko jest ok. Na moją sugestię, że trochę zbyt dużo pali coś tam chyba zmodyfikował w ustawieniach bo poprosił o obserwację spalania. Obyło się bez sprawdzania szczelności i takich tam.. bo w zasadzie to nic złego się nie dzieje. Zobaczymy czy coś się zmieni.
[OB & OBFL] Montaż przełącznika gazu
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
Napisany 29 października 2015 - 21:34
Chrobry 125 - wg profilu masz X20XEV więc to nie do końca ten sam silnik. Poza tym ja mam automat co też może mieć znaczenie, nie mniej uważam, że ponad 11l LPG w spokojnej jeździe to za dużo. Wg kompa na benzynie spalanie w podobnych warunkach to ok.7,5l, ale nie wiem jak to by było naprawdę bo nie jeździłem na benie. Jak najszybciej po kupnie zagazowałem auto bo nie stać mnie na jazdę na PB :-) Jednak nie chce mi się wierzyć, że komp na benzynie tak bardzo przekłamywał? Nawet biorąc pod uwagę 7,5 wg kompa + 10% to jest 8,25 PB +25% więcej dla LPG daje 10,3LPG to co innego niż 11,3! Czy moje wyliczenia są błędne? Poza tym moje pozostałe Łomegi 2,0 16V i 2,2 16V potrafią się zmieścić w 10 LPG w takich samych warunkach na instalacji II gen, więc wnioskuję - sekwencja jest gorsza??
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 30 października 2015 - 21:31
ja mam w schowku po lewej stronie na górze. Nic nie przeszkadza i nie widać go. A jak trzeba to jest pod ręką.
Co ja niby mam obserwować na przełączniku, poziom gazu ? jeżdżę na licznik spalonego paliwa na MID albo na licznik km. I tak sam się gaz załącza, klikać nic nie muszę. I nie interesuje mnie kiedy włączy się dokładnie gaz bo i tak na zimnym silniku nie piłuje omegi jak dresy golfa na ręcznym pod hipermarketem
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 15:40
GiluS, fajna miejscówka na centralkę szkoda że ja tam nie schowałem
arklin, ponad 11L LPG to spoko wynik. Zauważ, że większość ludzi nie liczy Pb tylko podaje sam LPG a różne są czasy przełączenia. Potem wydaje im się, że pali 10L co jest totalną bzdurą. W przypadku Omegi jest to możliwe jedynie w 4- cylindrowych silnikach po dziadkowemu na trasie. Raz udało mi się zejść poniżej 9L w X20XEV. W mieście 13-14 to standard. Przejrzyj ten link: starałem się wpisywać wskazania komputera - zero pokrycia z tym co na gazie.
http://www.motostat..../stats/id/65206
Edytowany przez vandave, 03 listopada 2015 - 15:51.
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 19:39
Wiesz Vandave dla mnie ponad 11l to nie jest spoko. Gdybym nie miał wcześniej dwóch Omeg na LPG i ponad 500kkm zrobionych na gazie to może i bym nie miał świadomości. Generalnie jestem na siebie wkur...., że nie założyłem BLOSA za 500 zł zamiast pakować się w sekwencję z 5 razy tyle. Tym bardziej, że 2 ostatnie tankowania to już bliżej 12 niż 11l! A miało być lepiej... :-(
#30 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 20:23
Nie miałem nigdy auta z blosem ale z tego co kojarzę to lubią być mniej ekonomiczne niż sekwencja czy nawet II gen. 11-12L to mi paliła vectra 1.8 a to pół tony mniej
Mówię ci jest dobrze i moim zdaniem lepiej być nie może, masa musi swoje wypić. A 5x tyle czyli 2500zł to faktycznie sporo. Ja za staga dałem 1900zł a można wyrwać taniej.
#31 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2015 - 20:33
Mam porównanie aut z tego samego roku, niemal identycznymi silnikami Y22XE oraz Z22XE, oba w automacie (nawet kolor ten sam :-) z tym, że jedna Omega ma najechane blisko pół miliona km, BLOS-a i spala 10-10,5l. Drugie auto ma 185 tkm i nową sekwencję i pali 11-12l. Na BLOSIE w zasadzie spalanie Pb prawie pomijalne, niektórzy twierdzą, że powyżej zera można na gazie odpalać. O co więc kaman?
#32 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2015 - 09:54