Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B 2.0 16V sekwencyjny wtrysk gazu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 15 września 2006 - 20:10

Witam!

Mam takie pytanko do posiadaczy Omegi z takim motorkiem :) Ile wam pali na sekwencji gazu??? I czy to co komuter pokazuje jest prawdziwe co do spalania!



#2 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 16 września 2006 - 07:01

11l gazu a pokazuje 9.5l beny :mrgreen:
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#3 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 16 września 2006 - 08:57

11l gazu a pokazuje 9.5l beny :mrgreen:


No to musze do gazownikow jechac!!! Zaplacilem za instalacje 4000 tys i spalanie mam tragiczne komp pokazuje mi okolo 8,6l/100 a mi pali chyba z 15l/100. To jakas paranoja. Dzieki za odpowiedz.

#4 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 16 września 2006 - 09:38

uuu 15l przy sekwencji to zdecydowanie za dużo
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#5 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2006 - 10:22

uuu 15l przy sekwencji to zdecydowanie za dużo


Co wy mowicie?JAk po mieście to moja X20XEV też tak paliła. Ale to normalne.
Na trasie około 9. Lepiej żeby paliło ciut więcej niż poźniej szukać nowej głowicy po upaleniu zaworów.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#6 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 16 września 2006 - 11:17

15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#7 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 16 września 2006 - 12:32

15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l


Tez gazownicy mi mowli ze bedzie palil do 1,5 l wiecej! A tu zak pali o 6 l wiecej. W poniedzialek jade na komputer!

#8 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2006 - 14:33

15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l


Na sekwencji też ma prawo palić 15.
To zależy od średnicy dysz wtryskiwaczy, ustawień mapy i wielu innych.
Jeżeli ma to wmiare jeździc to musi wźiąść więcej gazu,ale wtedy nie trzeba się martwić że się upalą zaworki...
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#9 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 16 września 2006 - 16:42

15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l

ale nie patrzcie na wskazania kompa przy gazie bo to nigdy sie nie pokrywa,przy jeżdzie na lpg wskazania kompa prawie zawsze są przekłamane,u mnie pokazuje do dwóch litrów mniej niż pali

#10 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 16 września 2006 - 18:59

@wolf ale ja nie patrze na to co BC pokazuje tylko przeliczam ile km przejechałem na baku.
@beton, skąd wiesz że przy ustawieniach moich map jest uboga mieszanka? ile wg ciebie ma palic gazu silnik 2.0? wg mnie 15l jest o wiele za dużo.
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 września 2006 - 19:53

Mam 2.0 16 v na sekwencji.

Spalania w miescie nie liczylem dokladnie, ale czy wyjdzie 15 czy 13 < co jest normalnym spalaniem na jazde po miescie > to nie wielka roznica w kosztach.

Pozatym sa duze roznice. Bo jak ktos ci powie ze pali mi 12L a jezdzi po malym mieście gdzie nie ma ruchu to nie mozna go porownywac do 15 np w Krakowie czy Warszawie gdzie sa mega korki @@!!!!!

Najlepiej sprawdz ja na trasie to bedzie najleszy test.
Moje najnizsze spalanie na trasie przy jezdzie do 120 bez krecenia po 5000obr = 8,4
Przy predkosciach autostradowych 140- 150 miesci sie w 10L.

Dodatkowo duzo zalezy od gazu i od stacji@
Na jednej stacji wejdzie ci do butli np 35 gazu a na innej do tej samej butli 39 ???
Moim zdaniem na niektorych stacjach gdzie gaz jest najtanszy goscie oszukuja na litrach.
Sam raz zatankowalem na jednej z takich stacji tyle co ma butla co jest niemozliwe bo trzeba "liczyc poduszke powietrzna " a na stacje dodatkowo dojechalem na gazie- czyli jeszcze byl w butli.

Pozdro :lol:
Ja juz niejezdze na regulacje bo jak zaczna ci grzebac to nie ma konca, a najgorsze sa duze firmy gdzie jest kilku pracownikow a z nikim nie mozna sie dogadac do rzeczy, mowia ze wyregulowali " cos " a jest tak samo,.

#12 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 września 2006 - 19:56

Dareks,nie wiem czy masz ubogą czy bogatą mieszanke,ale jeżeli po mieście przy "normalnej" (nie jak emeryt) jeździe pali mniej niż 13l. gazu jest źle. Wiem bo sam tak załatwiłem swój silniczek(przy normalnej jeździe palił 12,a po roku chu...strzelił zawór i pozbyłem sie silnika). Niby nie była uboga a jednak silnik ucierpiał.
Dla tego teraz zawsze klientów uprzedzam że im mniej ma palic auto gazu tym gorzej dla silnika.Zawsze ustawiam tak by barło około 2-3l więcej niż benzynki. I klijent nie martwi się że silnik sie rozleci i ja mam spokuj.

Ale skoro pali ci za dużo to jeź do servisu i niech ci ustawią tak byś był zadowolony.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#13 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 września 2006 - 20:11

Jezeli do mnie pisales to raz go mierzylem na miescie < cos 13 >, ale wtedy byla jazda na emeryta raczej, no staralem sie trzymac okolo 3000obr max 3500obr wyzej bardzo sporadycznie jak juz nie wytrzymywalem zamulania to siadalo po 5500tysiaca obr.
Jazda ogolnie jednak spokojna.

Odnosnie trasy to co napisalem jest sprawdzone, nieraz dostal troche po d*pie , ale 10 nie przekroczyl < oczywiscie nie zylowalem do konca obrotomierza przy kazdym wyprzedzaniu, tylko jak byla taka potrzeba >

pozdro - Sekwencje mam OMVL gream XXL- mimo niepochlebnych opini jest narazie OK!!
Sam mam programik do tej instali i mialem interefejs, ale duzych zmian nie robilem bo sie nie znam, raczej tylko znizylem temperature przelaczania na gaz na min.
Niby tam zwiekszalem wartosc mieszanki przy obciazonym silniku, ale tylko minimalnie, po wczesniejszym przestudiowaniu forum LPG.

Sorry tak sie wczytalem dokladniej i chyba to nie bylo do mnie :) Browarek pije i sie zamotale troche.