Omega B 2.0 16V sekwencyjny wtrysk gazu
#1 OFFLINE
Napisany 15 września 2006 - 20:10
Mam takie pytanko do posiadaczy Omegi z takim motorkiem Ile wam pali na sekwencji gazu??? I czy to co komuter pokazuje jest prawdziwe co do spalania!
#2 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 07:01
#3 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 08:57
11l gazu a pokazuje 9.5l beny :mrgreen:
No to musze do gazownikow jechac! Zaplacilem za instalacje 4000 tys i spalanie mam tragiczne komp pokazuje mi okolo 8,6l/100 a mi pali chyba z 15l/100. To jakas paranoja. Dzieki za odpowiedz.
#4 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 09:38
#5 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 10:22
uuu 15l przy sekwencji to zdecydowanie za dużo
Co wy mowicie?JAk po mieście to moja X20XEV też tak paliła. Ale to normalne.
Na trasie około 9. Lepiej żeby paliło ciut więcej niż poźniej szukać nowej głowicy po upaleniu zaworów.
#6 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 11:17
#7 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 12:32
15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l
Tez gazownicy mi mowli ze bedzie palil do 1,5 l wiecej! A tu zak pali o 6 l wiecej. W poniedzialek jade na komputer!
#8 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 14:33
15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l
Na sekwencji też ma prawo palić 15.
To zależy od średnicy dysz wtryskiwaczy, ustawień mapy i wielu innych.
Jeżeli ma to wmiare jeździc to musi wźiąść więcej gazu,ale wtedy nie trzeba się martwić że się upalą zaworki...
#9 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 16:42
ale nie patrzcie na wskazania kompa przy gazie bo to nigdy sie nie pokrywa,przy jeżdzie na lpg wskazania kompa prawie zawsze są przekłamane,u mnie pokazuje do dwóch litrów mniej niż pali15 to może palić na gen II a nie na sekwencji, róznica spalania pomiedzy sekwencją a beną jest 1-2l
#10 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 18:59
@beton, skąd wiesz że przy ustawieniach moich map jest uboga mieszanka? ile wg ciebie ma palic gazu silnik 2.0? wg mnie 15l jest o wiele za dużo.
#11 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 19:53
Spalania w miescie nie liczylem dokladnie, ale czy wyjdzie 15 czy 13 < co jest normalnym spalaniem na jazde po miescie > to nie wielka roznica w kosztach.
Pozatym sa duze roznice. Bo jak ktos ci powie ze pali mi 12L a jezdzi po malym mieście gdzie nie ma ruchu to nie mozna go porownywac do 15 np w Krakowie czy Warszawie gdzie sa mega korki @@!
Najlepiej sprawdz ja na trasie to bedzie najleszy test.
Moje najnizsze spalanie na trasie przy jezdzie do 120 bez krecenia po 5000obr = 8,4
Przy predkosciach autostradowych 140- 150 miesci sie w 10L.
Dodatkowo duzo zalezy od gazu i od stacji@
Na jednej stacji wejdzie ci do butli np 35 gazu a na innej do tej samej butli 39 ???
Moim zdaniem na niektorych stacjach gdzie gaz jest najtanszy goscie oszukuja na litrach.
Sam raz zatankowalem na jednej z takich stacji tyle co ma butla co jest niemozliwe bo trzeba "liczyc poduszke powietrzna " a na stacje dodatkowo dojechalem na gazie- czyli jeszcze byl w butli.
Pozdro
Ja juz niejezdze na regulacje bo jak zaczna ci grzebac to nie ma konca, a najgorsze sa duze firmy gdzie jest kilku pracownikow a z nikim nie mozna sie dogadac do rzeczy, mowia ze wyregulowali " cos " a jest tak samo,.
#12 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 19:56
Dla tego teraz zawsze klientów uprzedzam że im mniej ma palic auto gazu tym gorzej dla silnika.Zawsze ustawiam tak by barło około 2-3l więcej niż benzynki. I klijent nie martwi się że silnik sie rozleci i ja mam spokuj.
Ale skoro pali ci za dużo to jeź do servisu i niech ci ustawią tak byś był zadowolony.
#13 OFFLINE
Napisany 16 września 2006 - 20:11
Jazda ogolnie jednak spokojna.
Odnosnie trasy to co napisalem jest sprawdzone, nieraz dostal troche po d*pie , ale 10 nie przekroczyl < oczywiscie nie zylowalem do konca obrotomierza przy kazdym wyprzedzaniu, tylko jak byla taka potrzeba >
pozdro - Sekwencje mam OMVL gream XXL- mimo niepochlebnych opini jest narazie OK!!
Sam mam programik do tej instali i mialem interefejs, ale duzych zmian nie robilem bo sie nie znam, raczej tylko znizylem temperature przelaczania na gaz na min.
Niby tam zwiekszalem wartosc mieszanki przy obciazonym silniku, ale tylko minimalnie, po wczesniejszym przestudiowaniu forum LPG.
Sorry tak sie wczytalem dokladniej i chyba to nie bylo do mnie Browarek pije i sie zamotale troche.