crazyjeszcze nigdy nie mialem zimowek a przede mna 3 zima. znowu jazda figurowa bedzie:P
Tylny napęd - co w tym takiego fajnego............?
#41 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2006 - 22:23
#42 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 10:29
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#43 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 16:26
kto jezdzil skoda 105? tylny naped! i czy ktos kiedys slyszal o nadsterownosci tego auta?
zazwyczaj to zalezy od konstrukcji auta czy powinien sie tam znalezc przedni czy tylny naped.
wstawcie tylny naped do powiedzmy hondy civic 3dzwi. samobujstwo
w aucie z tylnym napedem tyl powinien byc odpowiednio dociazony! jak w klusce
#44 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 18:40
kto jezdzil skoda 105? tylny naped!
Pierwszy. Skoda rocznik 89.
i czy ktos kiedys slyszal o nadsterownosci tego auta?
Bo może nie było w standardzie, tylko jako wyposażenie dodatkowe
Tylko raz w zimie mi d*pa uciekła i wykręciłem bączka, ale to była idealna szklaneczka na drodze.
wstawcie tylny naped do powiedzmy hondy civic 3dzwi. samobujstwo
Sprecyzuj. Ja bym się chciał przejechać takim wynalazkiem.
w aucie z tylnym napedem tyl powinien byc odpowiednio dociazony! jak w klusce
A gdzie w klusce masz tył dociążony? Może dopiero wtedy jak worek piachu wrzucisz do bagażnika. Albo masz LPG, choć to za lekkie może być.
Do napędu na tył ideałem jest centralne umiejscowienie silnika.
Choć BMW w swoich modelach też już osiąga rozkład mas 50:50.
#45 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 04:11
jesli chodzi o dociazenie tylu, to kluseczka niema idealnego rozlozenia mas, ale w porownaniu np. z duzym fiatem to dociazenie jest niezle, moja prowadzi sie dosyc neutralnie.
chcialbym omege z centralnym silnikiem
#46 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 04:20
#47 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 08:25
silnik z tylu jest najgorszym rozwiazaniem, jesli chodzi o prowadznie. a tu takie porshe
Eee tam, porsche też długo miało kłopoty z nadsterownościa. Mocny silnik, ciężki tył, lekki przód. Myślisz, że czemu w modelu Turbo wprowadzili napęd 4x4. Własnie po to, aby przynajmniej częsciowo wyeliminować takie zachowanie auta.
Porsche też długo było przeciwnikiem wszelakich systemów wspomagających kierowcę, szczególnie ESP. A teraz? Rynek robi swoje.
Podobna rzecz ma się z Ferrari. Długo, długo nic. A teraz też wprowadzają różne udogodnienia.
Na taki temat długo można by dyskutować.
PS. Nie pisz kolejnych postów, tylko używaj przycisku "edytuj" umieszczonego w prawym górnym rogu każdego Twojego postu.
#48 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 09:40
No to Ci proponuję chłopie przejażdżkę Polonezem Truck'iem z pusta paką :mrgreen: A jeździ ich tysiące i nikt nie mówi, ze to samobójstwo tylko się po prostu wsiada i jedzie dostosowując technikę jazdy do panujących warunków.wstawcie tylny naped do powiedzmy hondy civic 3dzwi. samobujstwo
#49 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 21:57
No to Ci proponuję chłopie przejażdżkę Polonezem Truck'iem z pusta paką :mrgreen: A jeździ ich tysiące i nikt nie mówi, ze to samobójstwo tylko się po prostu wsiada i jedzie dostosowując technikę jazdy do panujących warunków.wstawcie tylny naped do powiedzmy hondy civic 3dzwi. samobujstwo
poloneza trucka znam bo pracowalem kiedys w firmie montujacej okna, bywaja jaja!
do tego nalezy dodac transita z drewniana paka! kilka jescze wynalazkow, am naprzyklad skoda pickup mimo iz ma przedni naped to majta dupskiem niesamowicie, tam niema nawet mostu zeby dociazyc choc troszke
.
posty bede edytowal! i wogole naucze sie sprawnie korzystac z forum!
i uiszcze skladke i zostane prawdziwym CZLONKIEM
#50 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2006 - 22:09
zostane prawdziwym CZLONKIEM
Z ramienia partii :tere-fere:
MSPANC :mrgreen:
#51 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2006 - 18:26
ja ja jajaja i ja tez :mrgreen:posty bede edytowal! i wogole naucze sie sprawnie korzystac z forum!
i uiszcze skladke i zostane prawdziwym CZLONKIEM
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2006 - 12:07
z uwagi na moj dosc mlody wiek nie pracowalem jeszcze jako kierowca choc bym chcial to dodam ze moj ojciec swojego czasu dostal firmowego Lublina II skrzynia z plandeka wtedy byl nowka funkier jak przyjechal nim do domu pierwszy raz. Panowie Panowie co sie dzialo gdy chcial wyjechac z podworka przez moja "gore meki". trageddy. Dodam focisz mojej gorki zimą. kluseczka nie ma szans na wyjzad bez zimowek. Obrazek
ja ja jajaja i ja tez :mrgreen:posty bede edytowal! i wogole naucze sie sprawnie korzystac z forum!
i uiszcze skladke i zostane prawdziwym CZLONKIEM
latwizna! bez zimowek, nawet bez opon , a i na samych tarczach chamulcowych taki ze mnie kozak!
#56 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 11:13
Niemniej jednak, przedni napęd również posiada zalety: między innymi mniejsze straty mocy w układzie przeniesienia napędu, redukcja masy auta, większa pojemność bagażnika.
Pokaż mi przednionapędówkę z takim bagażnikiem jak w Omie
#57 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 16:13
Pokaż mi przednionapędówkę z takim bagażnikiem jak w Omie
Ale kotleta wygrzebales Zobacz Volvo 850 kombi - bagaznik prawie porownywalny (delikatnie nizszy jest, gora jakies 5 do 10 cm) z przednim napedem i silnikiem 2,0 T5 20V (pieciocylindrowa benzyna z turbinka) ma cos kolo 210 KM! Przyznam sie ze przed kupieniem Omki bralem pod uwage takie volvo, ale koszt "serwisowania" odstraszyl skutecznie.
EDIT: Sory za OT
#58 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 19:39
#59 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 19:42
citroen C5 w kombiaku - przepasc , omka sie chowa ( oczywiscie mowie o rozmiarach bagażnika)
Błąd. Przy rozłożonych siedzeniach do omegi wchodzi 2m. lodówka i zamykasz klapę.
w C5 nie ma szans. sam sprawdzałem.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#60 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 22:42
Pokaż mi przednionapędówkę z takim bagażnikiem jak w Omie
Octavia II sedan - bodajze 580l, a Omega 530l. A Octavia to dwie klasy nizej