Automat
#21 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2006 - 13:27
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#22 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 05:46
hm...........a tak troche OT, to ciekawe czemu nie montowano w Omegach i Vectrach skrzyn 5 biegowych :
ja ostatnio miałem wrazenie ,ze automat przełączyl 4 razy oprócz ruszania czyli jakby mial 5 biegów..........ale to pewnie złudzenie było.......
poza tym mam wrazenie ,ze komp od skrzyni cały czas analizuje styl jazdy........nigdy nie przełącza przy identycznych obrotach........a moze znów tylko mnie sie zdaje??
#23 Guest_sunnychris_*
Napisany 19 czerwca 2006 - 06:11
#24 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 07:15
a moze jest ktos chetny co sie zamieni... ja oddam manuala a przyjme automata
#25 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 12:33
a moze jest ktos chetny co sie zamieni... ja oddam manuala a przyjme automata
QQ zostawaj przy manualu lepsze wrażenia z jazdy :twisted: :twisted:
#26 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 13:14
a moze jest ktos chetny co sie zamieni... ja oddam manuala a przyjme automata
QQ zostawaj przy manualu lepsze wrażenia z jazdy :twisted: :twisted:
łe tam.............automat też jest fajny :mrgreen:
#27 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 13:51
dodam cos od siebie ...
nigdy nie bylem zwolennikiem automatycznej skrzyni biegow , zawsze obiecywalem sobie ze nigdy automata nie kupie. no ale coz... trafilem mv6 w fajnym stanie z automatem ... no i co moge powiedziec teraz ? nie zamienie juz nigdy skrzyni na manuala przynajmniej w omedze ! do miasta nie mozna sobie wyobrazic lepszego rozwiazania, na trasie jestr troche gorzej bo mozna zasnac
pozdrawiam automatowiczow ! ;]
#28 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 14:00
! do miasta nie mozna sobie wyobrazic lepszego rozwiazania, na trasie jestr troche gorzej bo mozna zasnac ]
dorzuc jeszcze do tego tempomat i na prostych zaczynasz byc zbednym elementem
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#29 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 14:45
bartas napisał/a:
! do miasta nie mozna sobie wyobrazic lepszego rozwiazania, na trasie jestr troche gorzej bo mozna zasnac ]
dorzuc jeszcze do tego tempomat i na prostych zaczynasz byc zbednym elementem
Dorzuć orurowanie i zakręty też ci nie straszne :razz:
#30 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 15:08
#31 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 17:34
dorzuc jeszcze do tego tempomat
Piterek, Ja tempomat też mam w Verci a nie mam ałłłtomata :mrgreen: :mrgreen:
:arrow: http://img234.images...tempomat8iy.jpg
#32 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 18:47
dorzuc jeszcze do tego tempomat
Piterek, Ja tempomat też mam w Verci a nie mam ałłłtomata :mrgreen: :mrgreen:
:arrow: http://img234.images...tempomat8iy.jpg
no OK, zwasze mnie to zastanawialo, jade sobie na 5 120km/h ,
zaczyna sie wieksza gorka, i co wtedy jak mu braknie mocy zeby ciagnac na 4 biegu :
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#33 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 18:51
no OK, zwasze mnie to zastanawialo, jade sobie na 5 120km/h ,
zaczyna sie wieksza gorka, i co wtedy jak mu braknie mocy zeby ciagnac na 4 biegu :
Szczerze to nie wiem Bo nie lubie jeździć na tym wynalazku :twisted: :twisted:
Ale jak mu brakuje mocy to redukcja na niższy bieg i ognia :grin: :grin: A potem znowu
5 i tempomacik :twisted: :twisted:
#34 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 22:12
zostalem olany.. ale co do tego orurowania to nawet ciekawy pomyysl
#35 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 22:29
Mnie też się tak wydaje. Az jutro dokladnie to sprawdzęhm...........
ja ostatnio miałem wrazenie ,ze automat przełączyl 4 razy oprócz ruszania czyli jakby mial 5 biegów..........ale to pewnie złudzenie było.......
A nasuwa mnie się inne pytanie powiązane po części z automatem.
Przy wyścigach, np. na "ćwiartkę" czy jest jakaś różnica w przyspieszeniu np. na "3" od przyspieszenia na "D"? Sorry za byc moze prostackie pytanie ale prawie nigdy nie testowalem biegów "1,2,3" i nie czaję
#36 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2006 - 22:39
"1,2,3" i nie czaję
A po co są te biegi w automacie bo ja też nie czaję :razz: :mrgreen:
#37 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2006 - 06:05
ale jazda np na "3" dobra jest w mieście.......wtedy przy jeździe powyżej 60km/h i puszczeniu pedału gazu dział tzw "cut off" i auto spala 0,0l/100km a przy jeździe na "D" ten wynalazek dział powyzej 80km/h.....no i poza tym automat przełącza tylko do 3 biegu........reszta na stronce: :mrgreen: automat.pl
aha.........podobno te 1,2 i 3 w górach sie przydają......... :mrgreen:
#38 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2006 - 22:44
Widzę że sunnychris fajnymi rzeczami się zajmuje poza autkami ))) - jeśli chcesz prześlij jakieś info na email - może współpracę nawiążemy, kto wie
Co do automata to mam pytanko. W ogóle autko kupiłem miesiąc temu od sąsiada-dziadka - zwłaszcza ze względu na przebieg, że kombi no i że OMEGA wygodne autko. Przy okazji okazało się ze automat - i o to chodzi!
Lubię hamować silnikiem - bezpieczniej i bardziej ekonomicznie. Czy nie szkodzi skrzyni wachlowanie gałką 3-2-1 po mieście np dojeżdżając do świateł? 3 niby hamuje silnikiem ale przy prędkości 50km/h wrzucenie 2 jest bardziej efektywne (podobnie jak w manualu)
Wdzięczny za info i pozdrawiający wszystkich
Lukas50b15
#39 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2006 - 23:03
Czy nie szkodzi skrzyni wachlowanie gałką 3-2-1 po mieście
skrzyni, jako skrzyni nie, ale selektor moze szlak trafić ??:
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill