Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Swap na 3.2 + wszelakie znaki zapytania


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   WujekJerry

WujekJerry

    Łomega :)

  • 382 postów
  • Dołączył: 17-02-2013

Napisany 31 lipca 2013 - 20:42

Hey :)

Postanowiłem załozyc temacik majacy na celu rozwianie wszelkich niejasnosci zwiazanych ze swapem na 3.2. Jest sporo tematow tego typu jednakze bardzo rozbitych i aby cos wyszukac konkretnego trzeba sporo posiedziec...

I tak jestem posiadaczem Omegi B Irmscher, fabrycznie automat 3.0, po czasie konwersja na manual, w ostatnim czasie pod maske wjechał 3.2.

Auto posiada puszke Mantzel z oryginalnym filtrem powietrza, most 4.22 ze szpera itd.

Do rzeczy, chciałbym sie dowiedziec, czy po swapowaniu słupka 3.2 na osprzecie 3.0, jest sens wymiany wtryskow benzyny wraz z listwa? jest wydajniejsza?

#2 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 31 lipca 2013 - 21:04

Poczytaj jego temat

Po swapie silnika na 3.2 zostawiłem stary kolektor dolotowy wraz z wtryskami benzyny z silnika 2.5 ...

Po pewnym czasie dokupiłem od Dave-a wtryski z 3.2 aby wszystko było już na swoim miejscu. Pozostało mi tylko nawiercić baran pod lpg i założyć to w całości. Wtryski różnią sie numerami (3.2 - 2.5) aczkolwiek nie wiem w jakim stopniu wydajnością...

Po złożeniu wyjechałem w trase. Wątpie czy to tylko placebo ale efekt jest bardzo wyraźny i silnik ciągnie tak jak powinien od początku swapa - nie jest już wykastrowany. Różnice między wtryskami czuć powyżej 3 tyś obrotów. Z ciekawości niedługo wybiorę sie na hamownie i sprawdze czy silnik trzyma serie :)